Daniel95 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no właśnie jak to wszystko działa jeśli mam silnik o max. prądzie 20A podłącze reg. 60A to czy silnik się spali czy jak? czy to aby silnik nie zabierze więcej prądu. i jeszcze jedno 1c ile to A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 1c czyli jak masz lipole o pojemności 1300 to 1c jest 1.3 i takim prądem można je ładować. Regulator 60A tzn że może przez niego przepłynąć prąd max 60A i im więcej tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel95 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 czyli jeśli mam akus 1300mAh 7,4v lub 11,1v to może on dać max. 26A? chyba nie ale moge go ładować 1,3A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 czyli jeśli mam akus 1300mAh 7,4v lub 11,1v to może on dać max. 26A? chyba nie ale moge go ładować 1,3A Pod warunkiem, że pakiet jest 20C lub więcej. Bo sa i takie po 15C i takie po 10C. C - to ogólnie oznaczenie pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Silnik obciążasz śmigłem, tak żeby nie przekroczyć maksymalnego prądu silnika. Zwykle producent podaje jakie to śmigło. Regulator musi wytrzymać ten prąd, najlepiej z jakimś zapasem. Czyli max prąd regulatora musi być większy/równy maksymalnemu prądowi pobieranemu przez silnik. Pakiet też musi wytrzymać ten prąd, czyli twój 1300mAh musi mieć tyle C (tyle razy 1.3 A) żeby wytrzymał maksymalny prąd pobierany przez silnik. Napięcie pakietu nie powinno być większe niż wytzymuje silnik i regulator. Prościej nie potrafię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel95 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 dzięki już kapuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam Jaki maksymalny prąd pobiera silnik, to przeczytasz w danych tego silnika a jaki maksymalny prąd może obciążyć Twój pakiet akumulatorów? Robisz to tak (mAh * C)/1000 Jeżeli masz akumulator 1300mAh 15C to możesz do niego podłączyć silnik, który bierze max. 19,5A Inny akumulator 1300mAh 20C daje prąd 26A Dla akumulatorów jest jeszcze jedna ważna sprawa - czas ich rozładowania, który dla akumulatora 15C nie powinien być mniejszy jak 1/15 godz., czyli 4min. akumulatora 20C nie powinien być mniejszy jak 1/20 godz., czyli 3min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.