krys Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zaczołem budowę skrzydła 8). Drugie skrzydło zrobiłbym na profil typowo termiczny, ale nie wiem jakie są dobre. Możecie mi doracić jaki wziąść.
malinn Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Typowo termiczny : sd7037 , sd 7034, e 193, e 205 Najbardziej popularny obecnie i sprawdzony i szeroko stosowany to sd 7037 i jego bym użył
krys Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 Profil HN1033 jest super!!! Mój szybowiec ma popularną nazwę dziwoląg . Skrzydło skrzyżowanie f3j i odrzutowca :shock:. wieczorem wstawie fotki. Ma jedną wadę-słabo reaguje na ster wysokości, a za czuły na kierunek. Co może być przyczyną? U nas choć nie ma zbocza, to już pare osób chce robić. Po radawcu robię drugą wersje rozwojową. Miał mieć 152cm rozpiętości (f3 mini), na płasko ma 158cm, a w rozwinięciu 144cm, 5wzniosów na połówkę 8) i grubość max-1,5cm, min-7mm :shock:.
malinn Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Fajnie że się model udał. Wstaw koniecznie jakieś fotki modelu.
krys Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 skrzydło na żółtej foli, przy kadłubie mi dzisiaj pękło. dane: nazwa: Phantom IA rozpiętość: ok.144cm długość: ok.95cm waga: 420g(gotowy do lotu) aku: aaa800mAh (latem wymienie na 1200mAh) odbiornik: hitec HFS-08RD serwa 2xhitec HS-55 Model jest dość trudny w pilotażu! Chyba ze względu na wzniosy(od poprzedniego ucha, podane w mm)): centropłat00, 1wznios: 25; 2wznios: 20; 3wznios: 20; 4wznios: 25; 5wznios: 30; na końcu jest 17cm!, statecznik pionowy od belki ogonowej ma 14cm. W jakich warunkach profil ma najlepsze zastosowanie na terenie płaskim? Planuje po radawcu zrobić wersję IIA, ze zmnieszonymi wzniosami i większą rozpiętością.
Pawel_W Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Zdefiniuj "trudny w pilotażu". Trudności dopatrywałbym się raczej w dziwnym kształcie skrzydła, a nie we wzniosie. Skrzydła z wielostopniowym wzniosem są z powodzeniem stosowane cały czas. Druga rzecz to pofałdowane pokrycie - przynajmniej z tego co widzę na zdjęciach - źle odwzorowany profil będzie słabo działał. Ktoś ma inne koncepcje? Przede wszystkim napisz, w czym się przejawia trudność w sterowaniu.
krys Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 Oklejony jest dobrze, to co widać na zdjęciach, to odbicie słońca, jedynie centropłat w okolicy pęknięcia jest pofałdowany. Trudny w pilotażu- żle reaguje na wysokość: przy dużym wietrze wychylenie do góry ok.6stopni to potrafi zrobić beczke przy małym wietrze wychylenie do góry ok.30stopni i ledwo się podniesie, a jak jest nisko to i potrafi do dołu polecieć :crazy:. reakcje na kierunek: 1. poniżej 1,5m lepij nie skręcać po się gładzie z miejsca na bok kadłuba i uchem w glebe. 2. robi duże zakręty, można mniejsze, ale idzie na bok..itd. 3.lubi wogule nie areagować na kierunek (ja mam ustawione 125% w jedną i drugą stronę). Ja umiem na nim jako tako latać, trzeba po prostu go umieć wyczuć, codziennie go trza na nowo wyważać i ustawiać stery i pierwsze 10 lotów to zazwyczaj pionowo do dołu :cry:.
krys Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 taśma papierowa(izolatka się skończyłą), bo folia jak jest gorąco się odrywa( 2 ostatnie ucho ze strony czerwonej trzeba jeszcze raz okleić, bo się pofalowała[taśma]). Natarcie chyba jutro zakleje, bo też już nieźle pocharatane.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.