esceta Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Trochę czasu to trwało,ale mam już całe wyposażenie do Yaka .Nie chcąc ryzykować zdecydowałem sie na silnik DA 100 . Wszystkie serwa to Hitec 7955 TG.Na gazie Hitec 635 HB. Teraz tylko poskręcać to wszystko do kupy . Zastanawiam sie jeszcze nad pakietami czy Li - Pol czy Li - Jon.Nawiasem mówiąc ten Mintor to faktycznie piękność. Tak wygląda tylne podwozie : I koło podwozia głównego : Serwo gazu : Cały tył od środka : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Te pomarańczowe drutki to anteny z odbiorników czy linki w oplocie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Li - Pol czy Li - Jon Ja proponuje 3 pakiety A123 2300. Nie trzeba zadnych regulatorow, sa niemalze "idiotoodporne" i mozna je szybko doladowywac. Coz chciec wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 To pomarańczowe to są rurki z bowdenów . Używam ich do prowadzenia anten odbiorczych .Dość wygodny sposób.Można łatwo przekładać odbiornik . No tak 123 to jest alternatywa , ale czy napięcie wytrzyma odbiornik ? No i tak trza jakiś power box coby obsłużył 8 serw prądożernych i jedno do gazu.Sam odbiornik może zadymić chyba troszkę od takich amperów . Planuje PB z RRS , a one nie obsługują 123 jak mnie sie zdaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Może coś takiego klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 2x3,6V= 7,2V to jest maksymalne napięcie jaki może osiągnać pakiet nominalnie 2*3,3V = 6,6V A ile ma naładowany pakiet 5 celowy?? PwerBox to trochę może być przesada wg. mnie, ale zasilanie serw napewno nie przez listwę odbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Może Power Box to rzeczywiście przesada . Z drugiej strony małe lotnictwo nauczyło mnie abym nie kombinował i nie odkrywał rzeczy już dawno odkrytych.Kiedy do góry idzie model tej wielkości i wagi koło 12 kg chyba nie warto ryzykować. Dlatego zamontuje sprawdzone rozwiązanie w postaci PB z RSS . Dwa zasilania i dwa odbiorniki zawsze zwiększą niezawodność i bezpieczeństwo . I wreszcie zamontowałem silnik i tłumiki z KS. Tak to wygląda : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Zamontowane akumulatory, power box,odcięcie zapłonu i inne głupoty . Kurcze kabli się nazbierało jak w transformatorowni jakiejś . Jutro jak będzie pogoda docieranie silnika a w sobę lub niedzielę oblot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Dobrze sprawdz wtyki z pakietów do Power boxa znajomemy ten plastik wyszedł z kablemi stracił sie styk i lądował na rezerwowym pakiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Kurcze ,dzięki .Sprawdzę . Nigdy nie spotkałem sie z takim zjawiskiem aby wtyk MPX się rozleciał :shock: Raz wyłamał mnie się jeden pin we wtyczce skrzydła ale to pewno od intensywnego włączania i wyłączania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 No i udało się. Silnik odpalił bez problemu. Wolne obroty stabilne i przejście też całkiem ,całkiem . Wypalił z przerwami 1 literek paliwka . Drgania wydają sie mniejsze niż pięćdziesiątki . Jeszcze jeden zbiorniczek i jak sie pogoda zlituje to w weekend oblot . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Po baaaardzo długiej przerwie dziś Yak wreszcie poleciał . Waży 14 kg i lata rewelacyjnie . Potrzebował tylko niewielkiego trymowania wysokości(pieje troche teraz do góry i cos trza zrobić aby to zlikwidować).Wymaga tez niewielkiej korekty skłonu silnika . Jest bardzo stabilny w windzie i harrierze . W locie na żyletę nie ucieka i nie ma tendencji do obrotów .Ląduje bardzo przewidywalnie i wolniutko . Teraz tylko dotrzeć silnik i latać , latać , latać. Pozdrawiam wszystkich modelarzy z forum i dziękuje za zainteresowanie oraz cenne uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.