Skocz do zawartości

YAK 54 100 ccm - Pilot


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę czasu to trwało,ale mam już całe wyposażenie do Yaka .Nie chcąc ryzykować zdecydowałem sie na silnik DA 100 . Wszystkie serwa to Hitec 7955 TG.Na gazie Hitec 635 HB. Teraz tylko poskręcać to wszystko do kupy . Zastanawiam sie jeszcze nad pakietami czy Li - Pol czy Li - Jon.Nawiasem mówiąc ten Mintor to faktycznie piękność.

 

Tak wygląda tylne podwozie :

 

a6208e5184cd8bafmed.jpg

 

 

I koło podwozia głównego :

 

4df38f68d37ccc57med.jpg

 

Serwo gazu :

 

10100a346bd7aac2med.jpg

 

Cały tył od środka :

 

343a61d2167c5710med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pomarańczowe to są rurki z bowdenów . Używam ich do prowadzenia anten odbiorczych .Dość wygodny sposób.Można łatwo przekładać odbiornik . No tak 123 to jest alternatywa , ale czy napięcie wytrzyma odbiornik ? No i tak trza jakiś power box coby obsłużył 8 serw prądożernych i jedno do gazu.Sam odbiornik może zadymić chyba troszkę od takich amperów . Planuje PB z RRS , a one nie obsługują 123 jak mnie sie zdaje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Power Box to rzeczywiście przesada . Z drugiej strony małe lotnictwo nauczyło mnie abym nie kombinował i nie odkrywał rzeczy już dawno odkrytych.Kiedy do góry idzie model tej wielkości i wagi koło 12 kg chyba nie warto ryzykować. Dlatego zamontuje sprawdzone rozwiązanie w postaci PB z RSS . Dwa zasilania i dwa odbiorniki zawsze zwiększą niezawodność i bezpieczeństwo .

I wreszcie zamontowałem silnik i tłumiki z KS. Tak to wygląda :

 

d308827c99016cecmed.jpg

 

120c7242281471bbmed.jpg

 

e2dc68653a570dddmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowane akumulatory, power box,odcięcie zapłonu i inne głupoty . Kurcze kabli się nazbierało jak w transformatorowni jakiejś . Jutro jak będzie pogoda docieranie silnika a w sobę lub niedzielę oblot.

 

a15f6b78404f5e3fmed.jpg

 

a10876481e5427b7med.jpg

 

b9f84b3e407069a9med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ,dzięki .Sprawdzę . Nigdy nie spotkałem sie z takim zjawiskiem aby wtyk MPX się rozleciał :shock: Raz wyłamał mnie się jeden pin we wtyczce skrzydła ale to pewno od intensywnego włączania i wyłączania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i udało się. Silnik odpalił bez problemu. Wolne obroty stabilne i przejście też całkiem ,całkiem . Wypalił z przerwami 1 literek paliwka . Drgania wydają sie mniejsze niż pięćdziesiątki . Jeszcze jeden zbiorniczek i jak sie pogoda zlituje to w weekend oblot .

 

12a30186e973a921med.jpg

 

1a60250fcd28c2dcmed.jpg

 

4bfe83390f4d38a6med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po baaaardzo długiej przerwie dziś Yak wreszcie poleciał . Waży 14 kg i lata rewelacyjnie . Potrzebował tylko niewielkiego trymowania wysokości(pieje troche teraz do góry i cos trza zrobić aby to zlikwidować).Wymaga tez niewielkiej korekty skłonu silnika . Jest bardzo stabilny w windzie i harrierze . W locie na żyletę nie ucieka i nie ma tendencji do obrotów .Ląduje bardzo przewidywalnie i wolniutko . Teraz tylko dotrzeć silnik i latać , latać , latać. Pozdrawiam wszystkich modelarzy z forum i dziękuje za zainteresowanie oraz cenne uwagi.

 

42551d18a2289a18med.jpg

 

7495d8f7d8dec3a7med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.