Skocz do zawartości

QQ Pitts Python


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik:

 

Mintor 110cc , 11km, śmigło 28x10 Mejzlik na razie , będzie coś większego pewnie niedługo (30x10 czeka tylko że nie wiem czy nie za duże)

http://www.mintor.net/

 

DSC_0058.JPG

 

DSC_0055.JPG

 

DSC_0064.JPG

 

 

 

Budowa:

 

P1010003.JPG

 

P1010018.JPG

 

P1010023.JPG

 

P1010019.JPG

 

Docieranie:

 

DSC_0165.JPG

 

Przed oblotem:

 

DSC_0177.JPG

 

DSC_0188.JPG

 

Start:

 

DSC_0190.JPG

 

Lata o dziwo:

 

DSC_0197.JPG

 

DSC_0198.JPG

 

DSC_0199.JPG

 

Wiało. Mina srającego kota na pustyni:

 

DSC_0203.JPG

 

Harrier, zwis męski i roll:

 

DSC_0221.JPG

 

DSC_0222.JPG

 

DSC_0223.JPG

 

DSC_0224.JPG

 

DSC_0225.JPG

 

DSC_0226.JPG

 

DSC_0227.JPG

 

DSC_0228.JPG

 

DSC_0229.JPG

 

DSC_0230.JPG

 

DSC_0231.JPG

 

DSC_0232.JPG

 

No i najlepsze, czyli glebobicie:

 

DSC_0247.JPG

 

DSC_0248.JPG

 

Z podwoziem się nie miesci do auta więc trzeba było cos wykombinować:

 

DSC_0260.JPG

 

Więcej fotek się nie dało wrzucić.

 

Graty:

Mintor 110 i mejzlik 28x10

HS7955mg

JR8711 na kierunek

Sullivan smoke

JR 922 rec.

2x 2s a123

Lipol i jakis wlacznik z regulatorem na zaplon.

 

Komu dziękuje temu dziękuje, więcej fotek dla cierpliwych na picasa web album Jakbym teraz mial kupowac taki duzy model, to bym sie zdecydowal na jednoplata bo skrecanie tych skrzydel to katorga.

Opublikowano

kilka fotek , parę słów ---- mam nadzieje że nie bolało :twisted: kraksa --- oczywiście wycięło silnik podczas harriera na pleckach , a jak to na dotarciu silnik był lekko przelany

Opublikowano

Bardzo nie bolalo. Troche cyjaka i taśmy i bym jeszcze raz poleciał ale mi się spieszyło do Kraka :)

Dla kogoś kto lata praktycznie wyłącznie elektrykami zwracanie uwagi na to że silnik może zgasnąć jest czynnością obcą. Teraz będę na to uważał. Następne loty po egzamach czyli 30 czerwca! Jupi!

Opublikowano

Czy ten silnik czasem sie nie przegrzewa maska silnika jest z ogromnym wlotem tak jak w Su i Yakach 54 55 pomyśl nad zatkaniem tego bo wylot jest ze 3 razy mniejszy od wlotu

Opublikowano

Radek widzę że masz sokoli wzrok ale tam jest wszystko jak trzeba.

Cała maska wlotu jest zaklejona i tylko uformowane wloty na cylindry.

Jednak cię ten wzrok sokoli myli.

pozdrawiam Grześ

Opublikowano

Oko lewe +6 prawe +5,5 to raczej sokoli wzrok nie jest. latam nisko nie zawsze powoli 8) faktycznie jest zasłonka znalazłem zdjecia na profilu baroszek.paw

Opublikowano

Najnowszy produkt mejzlika, przekrzywione śmigło o nierównomiernym skoku, znacznie redukuje moment odśmigłowy. Szczególnie polecane do 3D. Dopiero wprowadzają do produkcji, śmigło jeszcze w fazie testów. Jak polatam więcej to podzielę się wrażeniami. Więcej na stronie producenta.

Opublikowano

Podobno te smigła przykrecone odwrotnie generują ciąg we własciwym kierunku. GWS 28x10SF sprawdza się znakomicie w moim Wicherku 25 chociaz na zagranicznych forach chwalą sobie smigła Kavan 32x10 ponoć swietnie współracują z dzwonkami Tower pro ja niestety posiadam w swoim wicherku silnik z młynka do kawy i obawiam się, ze obroty moga byc za niskie

 

Jak rozwiązałeś zasilanie odbiornika A123 masz z jakims układem zbijającym napięcie czy po prostu dwa pakiety na skrajne kanały podłączone bez regulatora ?

Opublikowano

Jak rozwiązałeś zasilanie odbiornika A123 masz z jakims układem zbijającym napięcie czy po prostu dwa pakiety na skrajne kanały podłączone bez regulatora ?

 

A123 podpinam bezpośrednio do obiornika. Ten mój odbiornik to taki mini power box, wg instrukcji można przez niego przepuszczać 20A, pakiety podłącza się do takich grubych kabli. Flight log spectruma pokazuje 6,6V. Jak na razie (po jednym locie :D) nie było problemów i raczej nie sądzę aby były. Czytałem na FG że ludzie te serwa bezpośrednio z 2s lipol zasilają :) Wtedy to musi być masakra.

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.