newbie Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Czy dopuszczalny prąd rozładowania podawany na pakietach, np. 20C oznacza 20*(pojemność podana przez producenta) czy 20*(aktualna pojemność pakietu)? bo przecież po pewnym czasie pojemność pakietu wskutek użytkowania maleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 20*pojemność w Ah jaką podaje producent. Pakiety radzę dobierać nie na styk ale z pewnym zapasem bezpieczeństwa. Wtedy można dość długo użytkować li pole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ja doradzalbym liczyc pojemnosc faktyczna, jednak pakiet sie zuzywa i parametry spadaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ja doradzalbym liczyc pojemnosc faktyczna, jednak pakiet sie zuzywa i parametry spadaja. Dlatego należy dobierać akumulatory tak by oddawały więcej niż nam potrzeba. Wtedy nawet jak pojemność rzeczywista jest mniejsza to i tak mamy pewność że będzie nadal zasilał nasz silnik bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 A z tym zgadzam sie w 200 % Natomiast z doswiadczenia (wlasnego ) wiem, ze po jakims czasie czlowiek kupuje inny model - inny silnik, a stara sie stare pakieciki wykorzystac, ktore z reguly sa na styk :crazy: wiec wtedy nalezy z pewna taka niesmialoscia do parametrow fabrycznych podchodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.