krzysiek w Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 filmy z dzisiejszego latania na starym lotnisku Rakowice-Czyzyny w Krakowie (mieszkam obok ) http://youtube.com/watch?v=uU5S1nO2Jmk http://youtube.com/watch?v=0k4tPao6GcA
rapier Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 Kurcze.. O ktorej latales???Ja bylem po 16.00 tak okolo 30 min latalem kolo ladowiska dla smiglowcow przy ul. Seniorow lotnictwa
krzysiek w Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Opublikowano 25 Marca 2007 bylem o 9-10,potem naladowalem accu i znowu poszedlem o 14 do 15 Ze wzgledu na duze zaludnienie bylem zmuszkony latac na łaczce (choc z daleka wyglada jak smietnik ) za siatka nie kumam co to jest to ladowisko dla smiglowców.... moze ci chodzi o ten kawalek betonu???? (na lewo bardzo niedaleko jest wejscie do muzeum) http://youtube.com/watch?v=dFSnm73-b50
rapier Opublikowano 26 Marca 2007 Opublikowano 26 Marca 2007 moze ci chodzi o ten kawalek betonu???? (na lewo bardzo niedaleko jest wejscie do muzeum) Dokladnie tam latalem bo wygodnie podjechac do samego wejscia samochodem od seniorow lotnictwa i latasz majac samochod 20m od siebie za siatka wiec jak cos trzeba to masz pod reka. Co do latania na terenie muzeum i lotniska to jest taka niepisana umowa z dyrektorem muzeum ze modelarze latajacy moga spokojnie wjechac od glownego wejscia do muzeum tylko trzeba w kasie powiedziec ze jedzie sie na pas z modelem. DAwniej ( nie wiem czy teraz ) wjazd dziki na plyte od strony akademikow yl zagrodzony przez ogrodzenie przedzielajace pas. Mozna tam bylo podjechac i przechodzic przez szczeline ale zawsze wygodniej podjechac na sama plyte kolo laczek
malinn Opublikowano 26 Marca 2007 Opublikowano 26 Marca 2007 Jaki to model na filmie? Ile waży i jaki profil?
krzysiek w Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Opublikowano 26 Marca 2007 kadlubik od bobola,reszte sam dorabialem.skrzydelka styro+szklo17g+fornir 0.4mm,profil hn1033a masa 230g Dzis wieje troche mocniej niz wczoraj,ale mozliwe ze pojde sie pokrecic w to samo miejsce o 16.30
krzysiek w Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Opublikowano 26 Marca 2007 dostalem go od wujka,on go kupil gdzies w szczucinie (jak sie bede z nim widzial to podam namiary na sklep)
Wieczu Opublikowano 26 Marca 2007 Opublikowano 26 Marca 2007 kiedy jakies wspolne latanie?? chyba pobiednik wlk. Niedziela 01.04.2007 ?? rozpoczecie sezonu
rapier Opublikowano 26 Marca 2007 Opublikowano 26 Marca 2007 ehhh...JA niestety nie dam rady..Ale sie tym nie przejmuje bo czekam na swoj najlepszy model...Mysle ze wyjdzie okolo 3kg i bedzie calkowicie autonomiczny A ze nie wiem kiedy juz sie pojawi to nie ruszam sie za daleko
malinn Opublikowano 27 Marca 2007 Opublikowano 27 Marca 2007 No to waga ci wyszła godna podziwu. Próbowałeś go wywazyć bardziej na ogon i dać mu kąt płata 1,5stopnia. Jak nie to koniecznie po wlataniu się w ten model spróbuj tego. Zobaczysz wtedy jaki on potrafi być szybki (to zalata tego profilu) , tylne wyważenie pozwoli też ci latać wolniej na tzw.rzęsach. Ja mam już to przećwiczone. Fajnie jak byś miał też klapolotki w nim. Jak je wywalisz 3stopnie w dół to model pięknie zwalnia np. w termice , jak je wywalisz w górę 2 stopnie to nim wyzej rzucisz. To tak jak byś czasem nie używał tego. Ja kiedyś nie uzywałem i przezyłem szok jak zaczęłem stosować. To bardzo przydatne i otwiera nowe możliwości.
krzysiek w Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Opublikowano 27 Marca 2007 latalem juz z takim wywazeniem,przy ciszy super sie robi zakrety na ogonie, ale jak mocniej dmuchnie to nie ma szans by leciec do przodu,a kazdy zakret konczy sie 20m odemnie.Jak przestanie wiec to moze wróce do tego ustawienia. co do drugien rady to nie mam mixera klapolotek wiec nie moge sobie tego ustawic.Latam caly czas na neurtalnych ustawieniach
malinn Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 No widzisz a ja powiem że stosuje mały kąt i tylne wyważnie żeby model własnie radził sobie z wiatrem. Tylko że mój trochę cięższy jest ale własnie tak latam. Jak mocno wieje to też na wysokosci trymuje go mniej tzn.w dół bardziej i jest ok. Wtedy zawsze idzie do przodu. Im wiekszy wiatr tym trzeba szybciej latać , wtedy się dłużej utrzymasz. Tylne wyważenie i spory wiatr (koło 8m/s): http://video.tinypic.com/player.php?v=358xn9e
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.