mazur Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam. Pod koniec maja kolega kupił silnik ASP 12 ccm. Po wypaleniu ok 8 l paliwa silnik zaczął się kończyć. Słaba kompresja, gaśnięcie w prawie każdym locie. Po rozebraniu nie było widać żadnych rys na tłoku ani na tulei silnika. Pytanie: Czy silniki podlegają naprawie gwarancyjnej? Silnik zakupiony w Nastiku.
marcin133 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Doszukać się gwarancji producenta raczej nie sposób. Sklep nastik udziela gwarancji takiej treści: Gwarancja Na wszystkie silniki Magnum/ASP firma NASTIK daje 1 rok gwarancji udzielonej pierwszemu nabywcy w momencie zakupu (za wyjątkiem łożysk na które jest 6 miesięcy gwarancji). Gwarancja obejmuje wszystkie defekty wynikające z wady materiału, montażu i nadmiernego zużycia. W tym okresie NASTIK naprawia lub wymienia uszkodzony komponent - jeżeli silnik zostanie dostarczony do nas z dowodem zakupu i w oryginalnym opakowaniu, wraz z opisem usterki i okoliczności jakie miały miejsce, oraz wskazaniem jakie paliwo i śmigła były użyte. Uszkodzenia wynikłe na skutek rozbicia modelu lub spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem nie będą objęte gwarancją. Uszkodzenia spowodowane jakimkolwiek demontażem (za wyjątkiem odkręcenia tylnej pokrywy i pokrywy głowicy dla przeglądu i czyszczenia), przeróbkami, użyciem nieodpowiedniego paliwa, nieodpowiednich dodatków do paliwa, użyciem niewłaściwych akcesoriów (w tym śmigieł, świec itp.), lub użyciem silnika niezgodnym z jego przeznaczeniem unieważnia gwarancję. Aplikacja jakichkolwiek środków smarujących i konserwujących typu „Arter Run Oil”, „WD40” i innych podobnych przed wysłaniem silnika do NASTIK automatycznie unieważnia gwarancję (ponieważ utrudni lub uniemożliwi to zdiagnozowanie wady). Na jakim paliwie latasz? 8 litrów paliwa to niewiele jak na ten silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.