Piotr Piechota Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam W czasie latania muszę korygować kanał kierunku. Na początku pakietu zero kierunku (trymery nie wystarczają) ustawione na -10 a pod koniec +45 (aparatura Sanwa VG6000). Wzmocnienie żyroskopu ustawione na granicy oscylacji. Czy ten "żyroskop" tak już ma? Na silniczkach są zamontowane szeregowe elementy - na oko to bezpieczniki polimerowe - może któryś rozgrzewa się bardziej i osłabia jeden napęd a lichy żyroskop tego nie potrafi skorygować? Pozdrawiam Edit: pogooglałem trochę - to na pewno bezpiecznik - są nawet do dokupienia do Lamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutos Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się dokładnie, tak juz jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się dokładnie, tak juz jest.. Potwierdzam :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Faktycznie trymowanie w Lamie zależy od napięcia pakietu, ale zwykle wystarczają te trymery w oryginalnej aparaturze E-Sky, czyli bardzo niewiele. U Ciebie faktycznie mogą być winne te elementy wlutowane w szereg z silnikami (u mnie ich nie ma), ale bardziej prawdopodobne, że któryś z silników dokonał właśnie swojego żywota. W zależności od egzemplaża, te silniki mają żywotność jakieś kilkadziesiąt lotów. Jeden z silników musi być wysterowany na maxa i przy spadku napięcia to on szybciej traci obroty. Przed wymianą spróbuj jeszcze pokręcić śróbką "PROPORTIONAL". Można tym wyrównać silniki, ale raczej nie zmniejszy się różnica w trymowaniu między początkiem i końcem lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Piechota Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Silników nie podejrzewam Lama ma za sobą dopiero kilkadziesiąt lotów i miała tak od początku. Po za tym słaby silnik byłby zawsze słabszy nie zależnie od napięcia pakietu. Da się jednak z tym żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.