Piotr Piechota Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam W czasie latania muszę korygować kanał kierunku. Na początku pakietu zero kierunku (trymery nie wystarczają) ustawione na -10 a pod koniec +45 (aparatura Sanwa VG6000). Wzmocnienie żyroskopu ustawione na granicy oscylacji. Czy ten "żyroskop" tak już ma? Na silniczkach są zamontowane szeregowe elementy - na oko to bezpieczniki polimerowe - może któryś rozgrzewa się bardziej i osłabia jeden napęd a lichy żyroskop tego nie potrafi skorygować? Pozdrawiam Edit: pogooglałem trochę - to na pewno bezpiecznik - są nawet do dokupienia do Lamy.
kogutos Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się
qbacz Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się dokładnie, tak juz jest..
Piotrek_SGM Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Trymowanie ogona w Lamie wraz ze spadkiem napięcia w pakiecie to normalna rzecz.Przyzwyczaj się dokładnie, tak juz jest.. Potwierdzam :mrgreen:
zzradek Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Faktycznie trymowanie w Lamie zależy od napięcia pakietu, ale zwykle wystarczają te trymery w oryginalnej aparaturze E-Sky, czyli bardzo niewiele. U Ciebie faktycznie mogą być winne te elementy wlutowane w szereg z silnikami (u mnie ich nie ma), ale bardziej prawdopodobne, że któryś z silników dokonał właśnie swojego żywota. W zależności od egzemplaża, te silniki mają żywotność jakieś kilkadziesiąt lotów. Jeden z silników musi być wysterowany na maxa i przy spadku napięcia to on szybciej traci obroty. Przed wymianą spróbuj jeszcze pokręcić śróbką "PROPORTIONAL". Można tym wyrównać silniki, ale raczej nie zmniejszy się różnica w trymowaniu między początkiem i końcem lotu.
Piotr Piechota Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Opublikowano 17 Lipca 2009 Silników nie podejrzewam Lama ma za sobą dopiero kilkadziesiąt lotów i miała tak od początku. Po za tym słaby silnik byłby zawsze słabszy nie zależnie od napięcia pakietu. Da się jednak z tym żyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.