M.Ż. Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Jak mam wybór pomiędzy usterzeniem v a klasycznym to zawsze wybieram klasyczne. Po prostu wolę mieć sk i sw niezależnie a i model na klasyku wydaje się być stabilniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Właśnie że V-tail ma jakiś tam opór najmniejszy i to jest jego główna zaleta. Indukowany. Szacuje sie ze indukowany daje u V-taila 3% oporu plaskiej plytki o powierzchni przekroju statecznika (patrzac z przodu). U klasyka szacuje sie na 4.5%. Opor gumki mocujacej skrzydlo jest na oko 10 razy wiekszy niz to co mozna wygrac Vtailem. A tracisz na wadze serwa bo w klasyku kierunek moze byc slaby a lekki, a w Vtailu musza byc oba mocne (i jednakowe). Vtail naprawde jako jedyne zalety ma stealth, wyglad i odpornosc na ladowanie w wysokiej trawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 A tracisz na wadze serwa bo w klasyku kierunek moze byc slaby a lekki, a w Vtailu musza byc oba mocne (i jednakowe). Dla upartego serwa to maks 10 gram (2x4,7 TS 1118 spokojnie to wytrzymają) a konstrukcja V-taila balsa i węgiel lub styrodur i szkło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.