Skocz do zawartości

F1A przerobie na RC


Artur

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak mam wybór pomiędzy usterzeniem v a klasycznym to zawsze wybieram klasyczne. Po prostu wolę mieć sk i sw niezależnie a i model na klasyku wydaje się być stabilniejszy.

Gość Anonymous
Opublikowano
Właśnie że V-tail ma jakiś tam opór najmniejszy i to jest jego główna zaleta.

Indukowany.

Szacuje sie ze indukowany daje u V-taila 3% oporu plaskiej plytki o powierzchni przekroju statecznika (patrzac z przodu).

U klasyka szacuje sie na 4.5%. Opor gumki mocujacej skrzydlo jest na oko 10 razy wiekszy niz to co mozna wygrac Vtailem.

A tracisz na wadze serwa bo w klasyku kierunek moze byc slaby a lekki, a w Vtailu musza byc oba mocne (i jednakowe).

Vtail naprawde jako jedyne zalety ma stealth, wyglad i odpornosc na ladowanie w wysokiej trawie.

Opublikowano
A tracisz na wadze serwa bo w klasyku kierunek moze byc slaby a lekki, a w Vtailu musza byc oba mocne (i jednakowe).

 

Dla upartego serwa to maks 10 gram (2x4,7 TS 1118 spokojnie to wytrzymają) a konstrukcja V-taila balsa i węgiel lub styrodur i szkło.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.