Koper20 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Mam problem z gaśnięciem silnika na niskich obrotach w czasie lotu i już mi ręce opadają :/ Sprawdziłem wszystko silnik wyregulowany, wszystko szczelne itp Jedna rzecz mnie zastanawia czy źle przechowywany nitrometan może powodować takie skutki w pracy silnika? Kiedyś miałem inne paliwa i wszystko było ok. Na czystym metanolu również silnik dobrze pracował, ale od kiedy dodaliśmy w modelarni nitrometan z jakiejś lewej partii do paliw to wszystkim coś nie pasuje:/ Jeśli miał ktoś taka sytuację to proszę o opinie!!!!!!!!!!
marcin133 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 ....ale od kiedy dodaliśmy w modelarni nitrometan z jakiejś lewej partii do paliw to wszystkim coś nie pasuje:/ Tylko z powyzszego fragmentu wynika ze ani Ty a tym bardziej my nie wiemy co tak naprawde dolales do tego paliwa. Jezeli na innych SPRAWDZONYCH paliwach silnik pracuje prawidlowo sugeruje to jednoznacznie ze to co dolaliscie do paliwa, paliwo to zepsulo.
Koper20 Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 To był nitrometan dobrej jakości ,który zawsze używaliśmy, ale tym razem chyba jest jakiś felerny ponoć się łatwo psuje!!!!!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.