Skocz do zawartości

Nowy projekt GHOST -e 1,1 M Arthoby


Blugolf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ostatnim czasem nabyłem od kolegi ciekawy calolaminatowy model.Nie mialem do czynienia z tego typu modelami i tu potrzebna mi jest kolegów pomoc.Czy ktos może miał do czynienia z tym modelem widzial jak to lata ? http://www.arthobby.pl/arthobby1/shop_pl.html

Model któru nabyłem jest przygotowany pod napęd przedni i kolega kiedys próbowal latac na silniku szczotkowym MIg 480.Niestety na tym silniku to nie latało.

Serwa w skrzydłach to Hs81

Planuje zalozyć silnik AXI 2217/16 plus regiel 25A i lipol 2400.Śmigło składane 11/6 graupner kolpak turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model ciekawy, też mnie korci ale cenowo blee.......

 

Myślę ,że warto dać mniejszy- lżejszy pakiet niż planujesz. Model raczej szybować nie będzie godzinami bo to bezogon i do tego mały.

 

Model raczej myślę na zbocze i do akrobacji i wygłupów , a na pewno zniesie sporo skoro to laminat. Zadbaj o lepszy stos. ciągu do masy by model znikał szybko w pionie i koniecznie relacja z oblotów. Myślę, że jak każdy z modelu Ah będzie latał bardzo fajnie.

 

Ja bym go taniej ulotnił:

e-max

dynam 25A

zippy 3s,1300mah

serwa- hxt900

 

 

Ja też sobie kupiłem latające skrzydło pod napęd ale 80cm i za 85zł ;-) mój jest styro , kryte fornirem. Niebawem też się pochwalę...

Napęd ciągnący jest lepszy wg.mnie do takich konstrukcji tyle, że gorzej oblatać bo wali silnikiem w glebę.

 

Bezogona ciężko oblatać - ciężko od razu znaleźć dobry S.C. bo model krótki i każdy 1mm w jedna lub drugą ma spore znaczenie jeśli chodzi o lotność.

Moją deltą zaliczyłem z 10 kretów , urwałem silnik zanim poleciała, a latała potem fajnie.

 

Warto oblatać model z holu lub górki zakładając na śmigło jakąś folię bąbelkową by amortyzowała pierwsze krety.

 

Daj znać jak postępy prac i jakieś foty maszyny.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna zabawka.

Osobiście zamieniłbym serwa na wersje z metalowymi trybami i dał silnik o większym KV i mniejszym śmigle. 11/6 i takie KV mam w 2metrowym motoszybowcu i tam czuć lekko jak śmigło rusza modelem, a przy metrowym to może być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę podobny w charakterze modelik - czeski Twist. Rozpiętość 107 cm, masa do lotu 550 g.

 

twist01.jpg

 

Z tym, że ja zrobiłem go lekko i "minimalistycznie". Mój lata wolno i potrafi jakoś szybować. Ale i rozpędzić się potrafi i pięknie przy tym świstać.

Mój setup to:

- silnik EMAX BL2205/22, śmigło 7,5x4

- regulator 18A

- pakiet 3s 1500

 

Ty też potrzebujesz silnika o sporo wyższym kv, aby dać o wiele mniejsze śmigło. Moc - to już według Twojego uznania - może być całkiem spora. Wtedy to będzie pocisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model jest raczej przewidziany do napędu pchającego, ponieważ z napędem przednim ciężko jest go wyważyc. Gdzieś czytałem artykuł o tym modelu właśnie z przednim napędem i właściciel miał duży problem ze startem, często lubił przyglebic przy starcie. Też myślę nabyc ten model jako następcę Funjeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Czy mógłbym prosić link do tego forum na którym jest opisany ten model bo nie znam tego forum.

A wracając do napędu faktycznie jest problem z wyważeniem ale coś się wymyśli nie miałem już możliwości zmiany bo nabyłem model przygotowany do napędu przedniego. Nie wiem jak się fotki wstawia bo bym wrzucił parę :-).postaram się go poważyć ciekawe ile całość będzie ważyć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.