Skocz do zawartości

ToTo-7 projektu Motylastego - wyposażenie


Piotrek_G

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem na etapie pokrywania lakierem w/w modelu i przymierzam się do uzbrojenia go w silnik, regulator, pakiet, śmigło i pozostałe drobiazgi. Od dwóch tygodni przeglądam sklepy internetowe i szczerze mówiąc nie mogę na nic się zdecydować.

Model bez wyposażenia będzie ważył nie więcej jak 700g. I teraz nie wiem, czy szukać silnika o ciągu 700g, czy 1000g, bo tyle pewnie będzie ważył po uzbrojeniu.

Pod uwagę brałem takie silniki:

- 3F RAY C 3530/14 outrunner + regulator ECO 25 + śmigło APC 9 x 6 E

- DUALSKY XM3530CA-12 + regulator Dualsky 25A + śmigło APC 9 x 6 E

- Tower Pro Combo Set 3015-7T + reg. 40A + programator + 10x5 E

 

Jeśli przesadzam, proszę o wskazanie czegoś co się lepiej do niego nada.

Drugą sprawą są drobiazgi. Ponieważ jestem totalnie zielony, to pokażcie mi paluchem co powinienem kupić do każdego silnika. Z tego się orientuje, to powinienem zacząć od śmigieł na gumkę, żeby uchronić je i silnik przed uszkodzeniem. Ale w takim przypadku w grę nie może wchodzić kołpak, tak? Bez niego samolot będzie wyglądał jak samochód bez zderzaka, ale jeśli ma mi to zaoszczędzić parę złotych to się na to zgodzę.

Czy może w/w silniki, ze względu na dużą moc, muszę pracować ze śmigłami stałymi?

I tu kolejne pytanie, czy plastikowy kołpak wystarczy, czy zakłada się coś jeszcze.

Pokażcie mi na przykładzie tych silników.

 

Jak już raz załapię, nie będę więcej zawracał gitary.

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc fachowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Model bez wyposażenia będzie ważył nie więcej jak 700g. I teraz nie wiem, czy szukać silnika o ciągu 700g, czy 1000g, bo tyle pewnie będzie ważył po uzbrojeniu.