mazur Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam. Piszę w imieniu kolegi. Podczas regulacji silnika tak "poregulował", że silnik nie bardzo chce chodzić. Pytanie: Ile obrotów (nastawy fabryczne) należy odkręcić iglicę wysokich obrotów a ile wolnych? Dodam jeszcze, że regulował bo silnik dość często przerywał, takie szarpanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Już wiem. Dysza wolnych obrotów 1,7 obrotu na iglicy, wysokie obroty 2,2 obrotu iglicy. Oczywiście z tolerancją ok. +-10% zależnie od silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Instrukcja zdaje się mówi 1,25 wolnych obrotów i 1,75 wysokich i silnik pracuje najlepiej, sam się o tym przekonałem. Eksperymentując nawet z innymi śmigłami dochodziłem do ustawień fabrycznych. U mnie jest coś koło tego, może minimalna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.