choina Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Poleciała, poleciała Wydech jest już ok. nie przesuwa się. Napunktowałem kolanko tak jak radził Darek i dodatkowo Nawinąłem teflon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 No i gitara ja dziś zrobiłem kilka lotów i okazuje się, że przy pełnym gazie 12kg na lotkach to zdecydowanie za mało.Model wraz z wzrostem prędkosci kreci wolniejsze beczki zauważyłeś coś takiego w Extrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Radek na razie tylko lajtowe latanie. Bujam ją w lewo w prawo i od czasu do czasu pętla beczka itp. Silnik dopiero wypalił 4l paliwa z czego 2l na ziemi. Edit Te DL-e 55 jednak są mocniejsze niż Da50. Na śmigle 22x10 DL kręcił 7500obr. a jeszcze nie ustawiałem maksymalnych, mocy wystarczająco do tego modelu. Jednak na razie odkręciłem H żeby go nie żyłować i teraz ma 7100obr. Przy tych obrotach odczuwalny spadek mocy, model zrobił się mułowaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jak już pisałem w innym wątku Extra zakończyła swoją karierę. Wina pilota revers na lotkach :evil: Szkoda bo byłem z niej zadowolony, słuchała się :wink: Dostałem od kolegi jej ostatnie zdjęcie. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ooo kremacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.