Skocz do zawartości

cap 232, elektryk, 1,6m, pomoc przy doborze wyposażenia


jarkub

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mysle ze silnik okolo 2000-2500g ciagu regiel ze 60a akumulator ja bym wsazil ze 4500-5000mah,a z tymi serwami hitec hs-81 jesli nie bedzie za drogo ;D mam takie serwo w slizgu eco

Pomogl? :]

Opublikowano

lukasz_to_ja, !!

 

SPECIFICATIONS Wingspan: 63.4 in (1610 mm) Wing Area: 702 sq in (45.3 dm2) Flying Weight: 6.5 lb (2950 g) Model Weight(without motor etc..): 1300g Fuselage Length: 53 in (1340 mm) Requires: 50-65 300kv motor or larger (4-5S)

 

 

mysle ze silnik okolo 2000-2500g

 

jesteś powiem tego co piszesz ? ;/

to nie jest motoszybowiec ( zresztą dla niego też by był za mały )

Pomogl? :]

....

 

 

PS - wsadź serwa standard

Opublikowano
mysle ze silnik okolo 2000-2500g ciagu regiel ze 60a akumulator ja bym wsazil ze 4500-5000mah,a z tymi serwami hitec hs-81 jesli nie bedzie za drogo ;D mam takie serwo w slizgu eco

 

Bzdury kolego piszesz.

 

 

Pomogl? :]

 

A nie ma przycisku:

"wpuścił w maliny " ??? :evil:

 

 

Silnik masz podany na talerzu , do tego pakiet 5-6 cel 3700 , na długo nie starczy ,ale za to treściwie.

Regiel przy 6 celach nawet 60A wystarczy.

Przy 5celach - 80A

Serwo na kierunek minimum 6kg np. HS 635 ,ale dużo tasze i moim zadaniem świetne na ogon do tego modelu TP 996r.

Na lotki mogą być 20 g serwa 3kg, jednak licz się z tym że będą się sypać .

Na wysokość standart 4 kg, czy firmy HD czy Hitecha , tu możesz poszaleć spory wybór.

Opublikowano

Bardzo dziękuję za odpowiedzi, silnik taki ja w ofercie już leci, regiel dałem 100 A ( po śmiglakach wolę dać raczej większy..) Serwa posprawdzam, jak nie hiteci, to coś w ofercie znajdę.. :lol: Mam jeszcze zagwozdkę ze śmigłem, będę latał na 6S (mam takie pakiety w śmiglakach), w opiniach czytałem o polecaniu 16x12 do tego silnika

http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5204

co sądzicie.. ?

Dziękuję i pozdrawiam

 

Jarek

 

p.s. jak dojdzie, to oczywiście dam relację..

Opublikowano
Recomended Prop: 6S: 19x12 / 8S: 16x10
będę latał na 6S (mam takie pakiety w śmiglakach), w opiniach czytałem o polecaniu 16x12 do tego silnika

 

Na 6S możesz spokojnie założyć większe śmigło - np takie jakie zalecają czyli 19x12 ........... 16 to aż 2 cale mniejsze....

 

ps nieznalazłem w opiniach takiego chyba że patrzyłaś na to i źle przeczytałeś ...

8 Polyquest cells (8S1P 3700) it turns an APC 16X12E

 

Pozdrawiam i powodzenia ...

Opublikowano
bierz serwa tower pro te co doradzil kolega tomek.. tansze

 

Jak nie dorosłeś do pisania po polsku to nie pisz.Jak nie miałeś do czynienia za dużo z modelarstwem to nie doradzaj.

Opublikowano
NIE NO 3 LATA JESTEM WIEC CHYBA NIE MAM MALO WSPOLNEGO

 

Jeżeli nie kłamałeś, to technicznie "Jesteś" od 12 lat. I niestety nie wiem, czy posiadasz jakąś właśność w Mieście Saint Malo w Bretanii.

 

Słuchaj, bo nie będę się powtarzał.

To nie jest kolejna odsłona Gadu-Gadu. Tu twoje wypowiedzi nie znikają po po wyłączeniu komputera i nie rozmawiasz tu z kolegami z klasy. Jakbyś nie zauważył, jest tu sporo osób, raczej uznawanych za "dojrzałe".

 

Modelarstwo jest dla nas hobby, czyli pasją, a nie okazjonalną zabawą. Dlatego traktujemy je poważnie, tym bardziej że mamy świadomość, jak się kończy brak odpowiedzialności na tym polu. I to jest dla nas wspólnym mianownikiem, a nie to, czy ktoś "jest" ileś czasu i czy coś ma, ani to czy się bawi klejem i ścinkami rónych materiałów.

 

Ty nie masz cierpliwości, nie traktujesz poważnie tego co robisz i jesteś mało odpowiedzialny.

 

Na forum, wymagającym technicznej precyzji wypowiedzi, wypowiadasz się tak, jak by ci na niczym nie zależało, albo jak byśmy byli dla ciebie okazjonalnymi kumplami na wakacjach. A to już objaw braku szacunku. Owszem, jesteśmy kolegami, ale traktujemy się tak, jakby każdy z nas był dojrzałym i odpowiedzialnym człowiekiem.

 

Nawet tobie, na razie delikatnie tylko zwracamy uwagę, licząc na twoją dojrzałość i to, że w końcu zrozumiesz swój błąd i się poprawisz.

 

Chciałbyś, żebyśmy cię potraktowali tak jak dorośli z reguły traktują dwunastoletnie dzieci? Na pewno nie.

 

Dlatego apeluję po raz ostatni do ciebie, jako do odpowiedzialnego człowieka z apiracjami do dojrzałości - Zacznij pisać poprawnie. Jak masz problem z techniczną stroną pisania, to są programy wspierające w tym trudnym, dla wielu osób procesie.

 

Dla ciebie to będzie trawało o 5 sekund dłużej. To chyba nie duża cena, biorąc pod uwagę fakt, że żywica potrafi się utwardzać przez kilka dni? :P

 

Już za wczorajszy dzień krawacik ci urósł. Dzisiejszy dzień chcesz zakończyć wakacjami od forum? :wink:

Opublikowano

madrian, chce Panu się tak dużo pisać ;) ?

bierz serwa tower pro te co doradzil kolega tomek.. tansze

Nie polecam tych serw.

Niby wszystko elegancko ale co jakiś czas mają takie kopnięcia i w locie nie zbyt komfortowe to jest :roll:

Na serwach do modeli nie ma co oszczędzać. Bierz sprawdzone Hitec lub inne bardzo polecane np. z HobbyCity.

Pozdrawiam

Opublikowano
madrian, chce Panu się tak dużo pisać ?

 

Dużo? :shock: Nie zauważyłem. Szybko piszę. :P

I za "Pana" zaraz naślę Wanię z Saszą i Bałałajką.

 

A poważnie, ktoś musi czasem się poświęcić. Nawet nie wiesz ile razy mam chęć skomentować takie rzeczy w 3 słowach. :devil: Niestety, co niektórym by kontrola rodzicielska wtedy dostęp do forum zablokowała. :mrgreen:

Dlatego się poświęcam a potem walę głową w mur i płaczę na wycieraczce nad przyszłością naszej młodzieży i kraju. :rotfl:

Pomyśl, że kiedyś kolega Lukas_to_ja może kandydować na premiera, lub co gorsze na prezydenta... :shock:

Opublikowano

Oki, serwa już lecą, dam relację, czy są ok.

p.s. Panowie , błagam, nie róbcie z tego zacnego forum sejmu !!!

Pozdrawiam

jarek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, ten model w instrukcji ma wskazany jako napęd silnik spalinowy 2-takt .61 lub 4-takt .91

(akurat jeden z kolegów, który go ma z 4-taktem mówił mi, że raczej 2-takt lepiej by się spisał, bo model mu wyszedł ciężki i nie lata jakoś super).

Zastanawiam się jak przy obecnie dostępnym sprzęcie wygląda porównanie modelu o rozpiętości 1,6 m z napędem elektrycznym i spalinowym.

Chodzi tak o opłacalność jak i parametry do lotu :?:

Wprawdzie widziałem model, który pierwotnie elektryczny po zmianie właściciela został zmieniony na spalinę,

ale czas jaki między tym minął, oraz różne umiejętności i sposób latania kolejnych właścicieli nie pozwoliły mi wyciągnąć żadnych wniosków.

Ja obecnie latam tylko elektrykami, z których największy to Acromaster i jest OK, ale do tego CAP-232, to chyba nawet ładowarkę musiałbym mieć nową,

a kupowanie drogich akumulatorów (aby sobie dobrze polatać to tak co najmniej dwa, a lepiej, 3 albo 4 pakiety na samolot potrzeba), które to po 1 sezonie słabną, a po 2 padają trochę mnie przeraża :roll:

Trochę się rozpisałem i nie całkiem na temat, ale mam ten model jeszcze w pudełku i kompletnie nic do niego :(

Grzegorz

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.