Skocz do zawartości

cap 232, elektryk, 1,6m, pomoc przy doborze wyposażenia


jarkub

Rekomendowane odpowiedzi

lukasz_to_ja, !!

 

SPECIFICATIONS Wingspan: 63.4 in (1610 mm) Wing Area: 702 sq in (45.3 dm2) Flying Weight: 6.5 lb (2950 g) Model Weight(without motor etc..): 1300g Fuselage Length: 53 in (1340 mm) Requires: 50-65 300kv motor or larger (4-5S)

 

 

mysle ze silnik okolo 2000-2500g

 

jesteś powiem tego co piszesz ? ;/

to nie jest motoszybowiec ( zresztą dla niego też by był za mały )

Pomogl? :]

....

 

 

PS - wsadź serwa standard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze silnik okolo 2000-2500g ciagu regiel ze 60a akumulator ja bym wsazil ze 4500-5000mah,a z tymi serwami hitec hs-81 jesli nie bedzie za drogo ;D mam takie serwo w slizgu eco

 

Bzdury kolego piszesz.

 

 

Pomogl? :]

 

A nie ma przycisku:

"wpuścił w maliny " ??? :evil:

 

 

Silnik masz podany na talerzu , do tego pakiet 5-6 cel 3700 , na długo nie starczy ,ale za to treściwie.

Regiel przy 6 celach nawet 60A wystarczy.

Przy 5celach - 80A

Serwo na kierunek minimum 6kg np. HS 635 ,ale dużo tasze i moim zadaniem świetne na ogon do tego modelu TP 996r.

Na lotki mogą być 20 g serwa 3kg, jednak licz się z tym że będą się sypać .

Na wysokość standart 4 kg, czy firmy HD czy Hitecha , tu możesz poszaleć spory wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedzi, silnik taki ja w ofercie już leci, regiel dałem 100 A ( po śmiglakach wolę dać raczej większy..) Serwa posprawdzam, jak nie hiteci, to coś w ofercie znajdę.. :lol: Mam jeszcze zagwozdkę ze śmigłem, będę latał na 6S (mam takie pakiety w śmiglakach), w opiniach czytałem o polecaniu 16x12 do tego silnika

http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5204

co sądzicie.. ?

Dziękuję i pozdrawiam

 

Jarek

 

p.s. jak dojdzie, to oczywiście dam relację..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Recomended Prop: 6S: 19x12 / 8S: 16x10
będę latał na 6S (mam takie pakiety w śmiglakach), w opiniach czytałem o polecaniu 16x12 do tego silnika

 

Na 6S możesz spokojnie założyć większe śmigło - np takie jakie zalecają czyli 19x12 ........... 16 to aż 2 cale mniejsze....

 

ps nieznalazłem w opiniach takiego chyba że patrzyłaś na to i źle przeczytałeś ...

8 Polyquest cells (8S1P 3700) it turns an APC 16X12E

 

Pozdrawiam i powodzenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz serwa tower pro te co doradzil kolega tomek.. tansze

 

Jak nie dorosłeś do pisania po polsku to nie pisz.Jak nie miałeś do czynienia za dużo z modelarstwem to nie doradzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE NO 3 LATA JESTEM WIEC CHYBA NIE MAM MALO WSPOLNEGO

 

Jeżeli nie kłamałeś, to technicznie "Jesteś" od 12 lat. I niestety nie wiem, czy posiadasz jakąś właśność w Mieście Saint Malo w Bretanii.

 

Słuchaj, bo nie będę się powtarzał.

To nie jest kolejna odsłona Gadu-Gadu. Tu twoje wypowiedzi nie znikają po po wyłączeniu komputera i nie rozmawiasz tu z kolegami z klasy. Jakbyś nie zauważył, jest tu sporo osób, raczej uznawanych za "dojrzałe".

 

Modelarstwo jest dla nas hobby, czyli pasją, a nie okazjonalną zabawą. Dlatego traktujemy je poważnie, tym bardziej że mamy świadomość, jak się kończy brak odpowiedzialności na tym polu. I to jest dla nas wspólnym mianownikiem, a nie to, czy ktoś "jest" ileś czasu i czy coś ma, ani to czy się bawi klejem i ścinkami rónych materiałów.

 

Ty nie masz cierpliwości, nie traktujesz poważnie tego co robisz i jesteś mało odpowiedzialny.

 

Na forum, wymagającym technicznej precyzji wypowiedzi, wypowiadasz się tak, jak by ci na niczym nie zależało, albo jak byśmy byli dla ciebie okazjonalnymi kumplami na wakacjach. A to już objaw braku szacunku. Owszem, jesteśmy kolegami, ale traktujemy się tak, jakby każdy z nas był dojrzałym i odpowiedzialnym człowiekiem.

 

Nawet tobie, na razie delikatnie tylko zwracamy uwagę, licząc na twoją dojrzałość i to, że w końcu zrozumiesz swój błąd i się poprawisz.

 

Chciałbyś, żebyśmy cię potraktowali tak jak dorośli z reguły traktują dwunastoletnie dzieci? Na pewno nie.

 

Dlatego apeluję po raz ostatni do ciebie, jako do odpowiedzialnego człowieka z apiracjami do dojrzałości - Zacznij pisać poprawnie. Jak masz problem z techniczną stroną pisania, to są programy wspierające w tym trudnym, dla wielu osób procesie.

 

Dla ciebie to będzie trawało o 5 sekund dłużej. To chyba nie duża cena, biorąc pod uwagę fakt, że żywica potrafi się utwardzać przez kilka dni? :P

 

Już za wczorajszy dzień krawacik ci urósł. Dzisiejszy dzień chcesz zakończyć wakacjami od forum? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madrian, chce Panu się tak dużo pisać ;) ?

bierz serwa tower pro te co doradzil kolega tomek.. tansze

Nie polecam tych serw.

Niby wszystko elegancko ale co jakiś czas mają takie kopnięcia i w locie nie zbyt komfortowe to jest :roll:

Na serwach do modeli nie ma co oszczędzać. Bierz sprawdzone Hitec lub inne bardzo polecane np. z HobbyCity.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madrian, chce Panu się tak dużo pisać ?

 

Dużo? :shock: Nie zauważyłem. Szybko piszę. :P

I za "Pana" zaraz naślę Wanię z Saszą i Bałałajką.

 

A poważnie, ktoś musi czasem się poświęcić. Nawet nie wiesz ile razy mam chęć skomentować takie rzeczy w 3 słowach. :devil: Niestety, co niektórym by kontrola rodzicielska wtedy dostęp do forum zablokowała. :mrgreen:

Dlatego się poświęcam a potem walę głową w mur i płaczę na wycieraczce nad przyszłością naszej młodzieży i kraju. :rotfl:

Pomyśl, że kiedyś kolega Lukas_to_ja może kandydować na premiera, lub co gorsze na prezydenta... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, ten model w instrukcji ma wskazany jako napęd silnik spalinowy 2-takt .61 lub 4-takt .91

(akurat jeden z kolegów, który go ma z 4-taktem mówił mi, że raczej 2-takt lepiej by się spisał, bo model mu wyszedł ciężki i nie lata jakoś super).

Zastanawiam się jak przy obecnie dostępnym sprzęcie wygląda porównanie modelu o rozpiętości 1,6 m z napędem elektrycznym i spalinowym.

Chodzi tak o opłacalność jak i parametry do lotu :?:

Wprawdzie widziałem model, który pierwotnie elektryczny po zmianie właściciela został zmieniony na spalinę,

ale czas jaki między tym minął, oraz różne umiejętności i sposób latania kolejnych właścicieli nie pozwoliły mi wyciągnąć żadnych wniosków.

Ja obecnie latam tylko elektrykami, z których największy to Acromaster i jest OK, ale do tego CAP-232, to chyba nawet ładowarkę musiałbym mieć nową,

a kupowanie drogich akumulatorów (aby sobie dobrze polatać to tak co najmniej dwa, a lepiej, 3 albo 4 pakiety na samolot potrzeba), które to po 1 sezonie słabną, a po 2 padają trochę mnie przeraża :roll:

Trochę się rozpisałem i nie całkiem na temat, ale mam ten model jeszcze w pudełku i kompletnie nic do niego :(

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.