rast Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 jak w temacie. chciałbym się dowiedzieć jaki jest najmniejszy silnik 4-taktowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Prawdopodobnie 5 cm? - mniejszego nie spotkałem ..... mówię oczywiście o silnikach do naszych modeli .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 gładkilot mało widziałeś w swoim życiu........ Tutaj np: masz silniczek 4t o pojemności 3,5ccm tutaj masz motorek o jeszcze mniejszej pojemności, najmniejszy o jakim ja słyszałem miał poniżej 1ccm pojemności.......... Natomiast zastosowanie takiego motorka do modelu latającego stoi pod dużym znakiem zapytania ciężkie (stosunkowo) toto i słabiutkie zarazem więc jako eksponat do kolekcji jest ok ale do latania nie za bardzo..........nawet ten 3,5 ccm słabiutki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Najmniejszy produkowany seryjnie to OS FS 20 (3,56 ccm), później rozwiercony na 26 i HP VT 21 (ten z linku Pawła). VT 21 ciągle jest produkowany. Edit: literowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ....bo to bardziej sztuka dla sztuki niż wartość użytkowa, niemniej jest PS Drugi link - toż to ohyda; jak można pokazywać ruskie silniki i to jeszcze samozapłon przerobiony na 4-takt??? :crazy: Jerszcze se młodzież pomyśli, że te ruskie motorki były niezłe i jak ich później naprostować???? :wall: To powinno być karalne :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 karlem dzięki....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Er wurde nach den Plänen von Dietmar Kolb in Tchechien gefertigtZrobiony w Czechach z planów Niemca Ale piszą, że tylko obudowa i korbowód jest z MK-17, reszta to zapewne ręczna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henio Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 OS 3;5 całkiem dobrze sobie radzi w Prymusie konstrukcji Jędrka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 karlem, a ja lubię ruskie silniki, bo po pierwsze primo na takich zaczynałem (KMD), a po drugie primo latam na nich nadal (Profi) z całkiem niezłymi wynikami.... Cała światowa czołówka w uwięzi lata właśnie na ruskich silnikach i mam nadzieję że to załatwi temat raz na zawsze!!! 8) Zresztą już kiedyś o tym pisałem w czwartej minucie pojawia się motorek 1,25 ccm diesel jest motorek 1 ccm i kończąć tego posta powtarzam: RUSKIE MOTORKI SĄ DOBRE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 ...ja lubię ruskie silniki, bo po pierwsze primo na takich zaczynałem,... latam na nich nadal (Profi) z całkiem niezłymi wynikami.... ...mam nadzieję że to załatwi temat raz na zawsze!!! Zresztą już kiedyś o tym pisałem... i kończąć tego posta powtarzam: RUSKIE MOTORKI SĄ DOBRE!!! A M E N Z ust mnie to wyjąłeś, ja nadal kupuję na Alledrogo Tajfuny, MDSy, etc.. :crazy: Dołożę do tego MVVSy 3,5 i 6,5 ccm, na których nigdy się nie zawiodłem... Te wychwalane obecnie zachodnie są dobre głównie dlatego, że idiotoodporne... Ale nie można generalizować :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ten MK17 nie taki zły. Fakt ze na Eterze zapala długo, a na 4T to 2 razy dłuzej bedzie się go odpalalo. Ale duzy plus za pomysł no i precyzje, bo zawory, głowica i rozrząd to widac najlepiej wykonane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.