Stoko90 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Panowie jaki silnik możecie polecić do ASW-28 powiem ze waga do lotu wynosi 600g a oryginalny silnik bezszczotkowy słabo wynosi model w górę Dodam również że latam na pakietach RAY 2S (1100mAh oraz 1600mAh) Dobrze by było gdyby to nie był jakiś dość drogi zestaw mam na myśli regiel+silnik bo chyba oryginalny regiel nie będzie się nadawał.
meloow Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 daj taki który ma ciąg 500-600g i gotowe ! np. taki http://www.nastik.pl/c283608-brak-p-1568.html 900g dla trenerków lub taki http://www.nastik.pl/ray-c283009-p-1565.html 600g dla trenerków
cobra Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Czy chodzi o piankowy model Pelikana? Jeśli tak, to model o takiej masie nie poleci, lub będzie latał bardzo źle. Przerabiałem to na własnej skórze. Ten model nie lubi dużego obciążenia powierzchni. Jest o tym modelu długi wątek - poczytaj! daj taki który ma ciąg 500-600g Wśród modelarzy panuje dziwna mania przewymiarowywania silników w szybowcach. To nie akrobat, który ma mieć unlimited vertical. Takie jest moje zdanie.
Tomisław Piotr Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Rzeczywiście jest taka tendencja, ale to powinien byc osobny temat. Tutaj to OT
Stoko90 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Koledzy zważyłem model z pakietem 1600mAh waga wyrzuciła mase 697g. ;/ Przyznać trzeba że są problemy z lotem w górę pod niedużym kątem , trzeba naprawdę płasko się wznosić , teraz moje pytanie przy pakiecie 2S jaki silnik polecacie z jakim regulatorem ? Martwi mnie tylko jedno ze mam pakiet 2S a nawet 4 takie pakiety ;/ silnik myślę że do kilograma uciągu by się przydał albo nawet ponad kilogram aby to latało bo narazie to jest latająca cegła ;/
meloow Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 ehh no nie przesadzaj spokojnie zastosuj silnik taki jak podałem czyli ok 600g ciągu, po kilku windach moc spadnie ale i tak podczas lądowania bedziesz miał jakiś tam nadmiar mocy aby w razie potrzeby odejść na drugi krąg
Stoko90 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wporządku , chodź myślałem już nad takim silnikiem RAY CD 3536/08 link ( http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4697 ) wymagany regiel minimum 40A a koszt takiego regla to jest sporo ponad 3 stówki ;/ Powiem jeszcze tak że chciał bym dzwigać aparat o masie 105 gramów czyli wychodzi z aparatem 800g to prawie 1000g, myślę meloow że 600g to będzie za mało :| EDIT: Meloow faktycznie link który podałeś z drugim silnikiem ma uciąg do 900g , na dodatek wystarczy regiel 18A czyli przez ten regiel dość spore koszty tne , już zdecydowałem się na ten silnik RAY C2836/08 myślę że bedzie wporządku . Jestem ciekaw czy będe mógł go wykorzystać do innych modeli , nie orientujesz się może jaki regiel mam w ASW ten stockowy nic nie można w tych google znaleść.
cobra Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Mój ASW miał silnik 30 gram o kv chyba 1500. Pakiet 1200 2s, śmigło o ile pamiętam 8x4. Pełen gaz to było koło 12A. Mogę się mylić w szczegółach, bo model sprzedałem już dawno. Przewymiarowujesz wszystko w tym modelu. Będziesz miał szybko latającą cegłę, wpadającą w korkociąg przy byle okazji. Widziałem jednak niedawno bardzo ładnie latającego ASW kolegi Rufio. Skontaktuj się z nim. wychodzi z aparatem 800g to prawie 1000g zdecydowanie nie poleci!
Stoko90 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 cobra masz może namiar na kolegę Rufio nr gg ?? Ja chętnie wrzucę filmiki na youtube z moimi lotami z ASW i ocenicie jak mi latanie wychodzi Nie chodzi oto że zrobie z ASW latającą cegłę to juz jest latająca cegła która na dodatek nie ma mocy na latanie ;/ jeszcze jak przyjdzie wystartować pod wiaterek nie wielki to model w miejscu stoi i jest rywalizacja kto odpuści albo wiatr albo silnik , nie ma poprostu ze tak powiem powera na latanie , do jakiegoś modelu do masy 400g gotowego do lotu to napewno będzie fajnie zasuwał ale nie przy ASW. EDIT: Tomek czego mówisz że z aparatem nie poleci ?? Przecież wszystko zależy od ciągu i mocy silnika no wiadomo ze jeszcze od paru innych istotnych elementów ale silnik to serce całego modelu.
cobra Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ale właśnie ASW ma tyle ważyć i wtedy dobrze lata! To jest lekki, delikatny model. Nie mam niestety żadnego kontaktu do Kolegi Rufio. Tomek czego mówisz że z aparatem nie poleci ?? Przecież wszystko zależy od ciągu i mocy silnika no wiadomo ze jeszcze od paru innych istotnych elementów ale silnik to serce całego modelu. Źle podchodzisz do tematu. Musisz jeszcze sporo poczytać. Sorry, nie chce mi się argumentować na ten temat. Może znajdzie się ktoś z większą cierpliwością. Mnie chwilowo jej brak.
Stoko90 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ja wiem czy 700g to jest lekki model ?? Tomek czytam na forum goście mają gotowe akrobaty oczywiscie tez z EPP gotowe do lotu o wadze 400g a tu mam 300g wiecej nie wiem gdzie tu jest nawet to 700g , nie mogę mówić bo faktycznie waga 700g jest nawet przydatna , przy delikatnych podmuchach wiatru model nie zachowuje się jak gazeta , tylko sęk w tym że nie chce się wzbijać w góre wzbije się może 15m i juz wiecej nie pójdzie spada na dziób i można tak walczyc i walczyć ,a regiel jest tak nagrzany że dziwie się ze jeszcze się nie zapalił , własnie wycinam chłodzenie do kabiny .
cobra Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Chyba jednak nie łapiesz mojego przekazu. ASW ma ważyć koło 500g, a nie 700g! Poczytaj trochę, jak zachowują się szybowce z tak małą cięciwą płatów. Kończę na tym, a Ty próbuj dalej i opisuj efekty. Powodzenia.
Stoko90 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 To w takim razie jak go odchudzić mam ?? z tych 120g ??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.