Jump to content

Koledzy jaki silnik wstawić do ASW-28


Stoko90

Recommended Posts

Panowie jaki silnik możecie polecić do ASW-28 powiem ze waga do lotu wynosi 600g a oryginalny silnik bezszczotkowy słabo wynosi model w górę :( Dodam również że latam na pakietach RAY 2S (1100mAh oraz 1600mAh) Dobrze by było gdyby to nie był jakiś dość drogi zestaw mam na myśli regiel+silnik bo chyba oryginalny regiel nie będzie się nadawał.

Link to comment
Share on other sites

Czy chodzi o piankowy model Pelikana?

Jeśli tak, to model o takiej masie nie poleci, lub będzie latał bardzo źle. Przerabiałem to na własnej skórze. Ten model nie lubi dużego obciążenia powierzchni.

Jest o tym modelu długi wątek - poczytaj!

 

daj taki który ma ciąg 500-600g

Wśród modelarzy panuje dziwna mania przewymiarowywania silników w szybowcach. To nie akrobat, który ma mieć unlimited vertical.

Takie jest moje zdanie.

Link to comment
Share on other sites

Koledzy zważyłem model z pakietem 1600mAh waga wyrzuciła mase 697g. ;/ Przyznać trzeba że są problemy z lotem w górę pod niedużym kątem , trzeba naprawdę płasko się wznosić , teraz moje pytanie przy pakiecie 2S jaki silnik polecacie z jakim regulatorem ? Martwi mnie tylko jedno ze mam pakiet 2S a nawet 4 takie pakiety ;/ silnik myślę że do kilograma uciągu by się przydał albo nawet ponad kilogram aby to latało bo narazie to jest latająca cegła ;/

Link to comment
Share on other sites

ehh no nie przesadzaj spokojnie zastosuj silnik taki jak podałem czyli ok 600g ciągu, po kilku windach moc spadnie ale i tak podczas lądowania bedziesz miał jakiś tam nadmiar mocy aby w razie potrzeby odejść na drugi krąg

Link to comment
Share on other sites

Wporządku , chodź myślałem już nad takim silnikiem RAY CD 3536/08 link ( http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4697 ) wymagany regiel minimum 40A a koszt takiego regla to jest sporo ponad 3 stówki ;/ Powiem jeszcze tak że chciał bym dzwigać aparat o masie 105 gramów czyli wychodzi z aparatem 800g to prawie 1000g, myślę meloow że 600g to będzie za mało :|

 

EDIT:

 

Meloow faktycznie link który podałeś z drugim silnikiem ma uciąg do 900g , na dodatek wystarczy regiel 18A czyli przez ten regiel dość spore koszty tne , już zdecydowałem się na ten silnik RAY C2836/08 myślę że bedzie wporządku . Jestem ciekaw czy będe mógł go wykorzystać do innych modeli , nie orientujesz się może jaki regiel mam w ASW ten stockowy nic nie można w tych google znaleść.

Link to comment
Share on other sites

Mój ASW miał silnik 30 gram o kv chyba 1500. Pakiet 1200 2s, śmigło o ile pamiętam 8x4. Pełen gaz to było koło 12A.

Mogę się mylić w szczegółach, bo model sprzedałem już dawno.

Przewymiarowujesz wszystko w tym modelu. Będziesz miał szybko latającą cegłę, wpadającą w korkociąg przy byle okazji.

 

Widziałem jednak niedawno bardzo ładnie latającego ASW kolegi Rufio. Skontaktuj się z nim.

 

wychodzi z aparatem 800g to prawie 1000g

zdecydowanie nie poleci!

Link to comment
Share on other sites

cobra masz może namiar na kolegę Rufio nr gg ?? Ja chętnie wrzucę filmiki na youtube z moimi lotami z ASW i ocenicie jak mi latanie wychodzi :) Nie chodzi oto że zrobie z ASW latającą cegłę to juz jest latająca cegła która na dodatek nie ma mocy na latanie ;/ jeszcze jak przyjdzie wystartować pod wiaterek nie wielki to model w miejscu stoi i jest rywalizacja kto odpuści albo wiatr albo silnik , nie ma poprostu ze tak powiem powera na latanie , do jakiegoś modelu do masy 400g gotowego do lotu to napewno będzie fajnie zasuwał ale nie przy ASW.

 

EDIT:

 

Tomek czego mówisz że z aparatem nie poleci ?? Przecież wszystko zależy od ciągu i mocy silnika no wiadomo ze jeszcze od paru innych istotnych elementów ale silnik to serce całego modelu.

Link to comment
Share on other sites

Ale właśnie ASW ma tyle ważyć i wtedy dobrze lata! To jest lekki, delikatny model.

 

Nie mam niestety żadnego kontaktu do Kolegi Rufio.

 

Tomek czego mówisz że z aparatem nie poleci ?? Przecież wszystko zależy od ciągu i mocy silnika no wiadomo ze jeszcze od paru innych istotnych elementów ale silnik to serce całego modelu.

Źle podchodzisz do tematu. Musisz jeszcze sporo poczytać. Sorry, nie chce mi się argumentować na ten temat. Może znajdzie się ktoś z większą cierpliwością. Mnie chwilowo jej brak.

Link to comment
Share on other sites

Ja wiem czy 700g to jest lekki model ?? Tomek czytam na forum goście mają gotowe akrobaty oczywiscie tez z EPP gotowe do lotu o wadze 400g a tu mam 300g wiecej nie wiem gdzie tu jest nawet to 700g , nie mogę mówić bo faktycznie waga 700g jest nawet przydatna , przy delikatnych podmuchach wiatru model nie zachowuje się jak gazeta , tylko sęk w tym że nie chce się wzbijać w góre wzbije się może 15m i juz wiecej nie pójdzie spada na dziób i można tak walczyc i walczyć ,a regiel jest tak nagrzany że dziwie się ze jeszcze się nie zapalił , własnie wycinam chłodzenie do kabiny .

Link to comment
Share on other sites

Chyba jednak nie łapiesz mojego przekazu. ASW ma ważyć koło 500g, a nie 700g!

Poczytaj trochę, jak zachowują się szybowce z tak małą cięciwą płatów.

Kończę na tym, a Ty próbuj dalej i opisuj efekty.

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.