ToMarkov Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witam, dzisiaj przy ladowaniu moim RWD samolot troche kapultowal i uderzylem smiglem w ziemie ale juz prawie przy zerowej predkosci. Chcialem ponownie uruchomic silnik i nie chcial sie krecic, tak ledwo ledwo. Jak zdejme smiglo o silnik pracuje normalnie, jak zaloze smiglo z propsaverem to ma takie straszne opory i wogole nie chce sie krecic i wydaje dziwny dzwiek. Nie slyszalem wczesniej takiego. Dodam ze wciskajac mocno oske mam wrazenie jakby chciala ona wejsc do srodka, poprstu da sie niemalze przelozyc ja na druga strone silnika. Wczesniej znaim zamontowalem silnik probowalem naciskac na wal i nic sie nie ruszalo, nawet o 1mm a teraz tak jakby spręzynuje. Nie wiem o co chodzi, czy silnik padl ? czy da rade jakos temu zaradzi ? Silnik to Tower Pro 2408-21 Gold Mount - dzwonek.
Gość slawekmod Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Wygląda na to jakby się ośka odkleiła od wirnika silnika.Zobacz czy tak przypadkiem nie jest.
EnzO_CK Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Mam ten silnik. Sprawdź wszystkie śruby ( jak możesz to nawet te w środku ). Podokręcaj jak jest obluzowana. Ja miałem podobnie, po pogubiłem śruby trzymające oś.
ToMarkov Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Wlasnie tak to wyglada jakby byla poluzowana surba mocujaca silnik. Zaraz to obczaje i dam znac. zobaczcie na zdjeciach jak wyglada ten silnik. Oprocz srub mocujacych go do loza to jest jeszcze jedna srubka mocujaca jakby wal do calosci. Postaram sie to imbusem dokrecic na maxa ale nie wydaje mi sie zeby to wplynelo na mozliwosc jego rozlozenia na czynniki 1. Wczesniej nie moglem tego ruszyc a teraz bez wiekszej sily moge wyjac czesc z walem z silnika. Zobaczcie.
Gość Anonymous Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 mam ten sam silnik , ten sam problemik, cala ta glowica wychodzi, śrubek żadnych nie widze :/
ToMarkov Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 ja dokrecilem imbusem ta mala srubke ktora widac na tym mniejszym koleczku obok tych dziur niczym w rewolwerze i chodzilo dobrze, jeden lot .. ladowanie i znowu to samo :/ ... co za dziadowski silniczek
stepek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 W tower pro też mi się wykręcają wszystkie możliwe śruby. Problem rozwiązała odrobina ustalacza do gwintów.
ToMarkov Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 hmm no mozna sprobowac "zatamowac" ten gwint ... tylko on jest tak mikroskopiny ze obawiam sie ze jak tam krople wcisne ustalacza to juz na surbke nie bedzie miejsca.
stepek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Będzie - ustalacz daje się na gwint śruby na całym obwodzie - nadmiar w razie czego ucieknie na zewnątrz (ma rzadką konsystencję). Po odcięciu dopływu powietrza i po krótkim czasie zestala się tworząc warstwę tworzywa między śrubą a gwintem. Taką śrubę da się odkręcić już tylko kluczem . A użyłem dokładnie tego kleju (kupionego w Castoramie). Pozdrawiam!
ToMarkov Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Heh, dokrecilem ta srube na AMEN, uzylem tez ustalacza i nadal czasami sie tak zachwowuje. Nie wiem od czego to moze zalezec, czasami kreci az milo.. a czasami poprostu zakreci i w lewo, prawo, troche ruszy smiglem w obie strony i sie wylacza. Musze brac GAZ na sam dol.. i znowu do gory i czasami zaskoczy i dobrze śmiga. Co to moze byc ?
stepek Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 obstawiam zły Timing (napisz jaki masz regiel)
ToMarkov Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 TP PRO MAG-8 25A , jak podlaczam zasilanie do regla przy wlaczonym nadajniku po 1 sec SLYCHAC krotkie BEEP , i jak nie rusze gazem to po chwili slychac BEEP x4. Jezeli szybko po pierwsyzm BEEP rusze gazem to juz tego BEEPx4 nie slychac. Nie wiem czy poprawnie to programuje ale nie moge zabardzo sie w tej instrkucji polapac. Moj pakiet to 3S
meloow Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 mam taki sam i programowanie jest dość proste .... zresztą tu na forum wielokrotnie było opisywane jak programowac te regielki. np. tu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=17421
ToMarkov Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 No juz nie mam sil, probuje wszystkimi sposobami ktore znalazlem w internecie i zero sukcesu. Wszystko krecilo sie jak nalezy i nagle BACH... znowu te same objawy, kreci sie jakby chcialo a nie moglo, tak jakby nie zaskakiwal silnik heh dziwnie to naprawde wyglada.. sprobuje pozniej dolaczyc filmik jak dorwe jakis aparat bo juz naprawde mam dosyc. Nie wiem czy to wina silnika czy ja cos zle robie.
ToMarkov Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 No zobaczcie prosze tutaj na filmiku widac jak sie dziwnie zachowuje: Pierw wogole nie chcial zaskoczyc, w koncu mu sie udalo... wzialem pelen gaz... wylaczyl sie.
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jak patrzę na prace tego silnika, to pierwsze co na myśl przyszło mi że coś z Regulatorem może byc nie tak :roll:
ToMarkov Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 wydaje mi sie ze nie jest to wina regulatora... czasami działa a czasami nie ? ma ktos jakies jeszcze podejrzenia ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.