Jump to content

awaria silnika ?


ToMarkov

Recommended Posts

Witam, dzisiaj przy ladowaniu moim RWD samolot troche kapultowal i uderzylem smiglem w ziemie ale juz prawie przy zerowej predkosci. Chcialem ponownie uruchomic silnik i nie chcial sie krecic, tak ledwo ledwo. Jak zdejme smiglo o silnik pracuje normalnie, jak zaloze smiglo z propsaverem to ma takie straszne opory i wogole nie chce sie krecic i wydaje dziwny dzwiek. Nie slyszalem wczesniej takiego. Dodam ze wciskajac mocno oske mam wrazenie jakby chciala ona wejsc do srodka, poprstu da sie niemalze przelozyc ja na druga strone silnika. Wczesniej znaim zamontowalem silnik probowalem naciskac na wal i nic sie nie ruszalo, nawet o 1mm a teraz tak jakby spręzynuje. Nie wiem o co chodzi, czy silnik padl ? czy da rade jakos temu zaradzi ?

Silnik to Tower Pro 2408-21 Gold Mount - dzwonek.

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie tak to wyglada jakby byla poluzowana surba mocujaca silnik. Zaraz to obczaje i dam znac.

 

zobaczcie na zdjeciach jak wyglada ten silnik. Oprocz srub mocujacych go do loza to jest jeszcze jedna srubka mocujaca jakby wal do calosci. Postaram sie to imbusem dokrecic na maxa ale nie wydaje mi sie zeby to wplynelo na mozliwosc jego rozlozenia na czynniki 1. Wczesniej nie moglem tego ruszyc a teraz bez wiekszej sily moge wyjac czesc z walem z silnika. Zobaczcie.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

ja dokrecilem imbusem ta mala srubke ktora widac na tym mniejszym koleczku obok tych dziur niczym w rewolwerze i chodzilo dobrze, jeden lot .. ladowanie i znowu to samo :/ ... co za dziadowski silniczek

Link to comment
Share on other sites

Będzie - ustalacz daje się na gwint śruby na całym obwodzie - nadmiar w razie czego ucieknie na zewnątrz (ma rzadką konsystencję). Po odcięciu dopływu powietrza i po krótkim czasie zestala się tworząc warstwę tworzywa między śrubą a gwintem. Taką śrubę da się odkręcić już tylko kluczem :). A użyłem dokładnie tego kleju (kupionego w Castoramie).

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Heh, dokrecilem ta srube na AMEN, uzylem tez ustalacza i nadal czasami sie tak zachwowuje. Nie wiem od czego to moze zalezec, czasami kreci az milo.. a czasami poprostu zakreci i w lewo, prawo, troche ruszy smiglem w obie strony i sie wylacza. Musze brac GAZ na sam dol.. i znowu do gory i czasami zaskoczy i dobrze śmiga. Co to moze byc ?

Link to comment
Share on other sites

TP PRO MAG-8 25A , jak podlaczam zasilanie do regla przy wlaczonym nadajniku po 1 sec SLYCHAC krotkie BEEP , i jak nie rusze gazem to po chwili slychac BEEP x4. Jezeli szybko po pierwsyzm BEEP rusze gazem to juz tego BEEPx4 nie slychac. Nie wiem czy poprawnie to programuje ale nie moge zabardzo sie w tej instrkucji polapac.

Moj pakiet to 3S

Link to comment
Share on other sites

No juz nie mam sil, probuje wszystkimi sposobami ktore znalazlem w internecie i zero sukcesu.

Wszystko krecilo sie jak nalezy i nagle BACH... znowu te same objawy, kreci sie jakby chcialo a nie moglo, tak jakby nie zaskakiwal silnik heh dziwnie to naprawde wyglada.. sprobuje pozniej dolaczyc filmik jak dorwe jakis aparat bo juz naprawde mam dosyc. Nie wiem czy to wina silnika czy ja cos zle robie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Jak patrzę na prace tego silnika, to pierwsze co na myśl przyszło mi że coś z Regulatorem może byc nie tak :roll:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.