Skocz do zawartości

Gdzie kupić gaźnik Walbro


wojo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Weź silnik i idź do pierwszego z brzegu serwisu kosiarek,pdkaszarek,pił i innego sprzetu ogrodniczego-w każdej pile,nożycach do żywopłotu czy też podkaszarce żyłkowej znajdziesz membranowy gaźnik walbro-a wielkość już sobie dobierzesz,istnieją piły o długości prowadnicy łańcucha nawet 1m a tam już siedzą silniczki pojemności ok.60ccm.Nie ma się co przejmować,na pewno coś Ci dobiorą,bedzie to tańsze rozwiazanie aniżeli kupować u producenta silnika a ZDZ nawet nie zorientuje się że ma gaźnik z piły.

Opublikowano

Witam. Też chciałem kupić gaźnik do mojego ZDZ 60. Gdy poszedłem do serwisu pił łańcuchowych, rozebrali go i powiedzieli, że wygląda jak nowy i nie warto kupować nowego gaźnika, ani zestawu naprawczego, tylko go założyć i odpalić silnik. Na różne sposoby próbowałem go odpalić i nic, nawet wlewając paliwo do cylindra, odpalał na 10 sekund i gasł. Okazało się, że silnik trzeba zaczarować żeby odpalił :shock: . Kroki magiczne do odpalenia silnika :) :

1. Otwieramy przepustnicę i włączamy ssanie. Kręcimy śmigłem od początku sprężania do końca sprężania (obrót w lewo przez 180 stopni i w prawo przez 180 stopni), aż do momentu, gdy paliwo zacznie cieknąć na wlocie powietrza z gaźnika.

2. Zamykamy przepustnicę, zostawiając otwarty trymer przepustnicy i włączone ssanie. Włączamy zapłon. Jeden, dwa obroty śmigłem i silnik powinien zagadać.

3. Wyłączamy zapłon. Otwieramy przepustnice i mając włączone ssanie robimy 5 obrotów śmigłem, następnie wyłączamy ssanie i zamykamy przepustnicę do pozycji otwartego trymera i robimy 5 obrotów śmigłem.

4. Włączamy zapłon. Robimy jeden, dwa energiczne obroty śmigłem i silnik powinien odpalić na dobre :) .

 

Silnik odpalany na ustawieniach 1,5 obrotu śrub H i L oraz na paliwie Pb98 z olejem Castrol Racing 2T w stosunku 1:30

 

Odnośnie gaźnika to rozstaw śrub mocujących wynosi 31mm

Magia pomaga :D

Opublikowano

wiesz koledze WOJO nie chodzi o jakieś tam czary, bo silnik odpala i ma się dobrze, jest inny problem z tym gaźnikiem, że jest prawdopodobnie od czego innego a nie od zdz 60 i na wysokich obrotach gaśnie

Opublikowano

Właśnie, nie ma problemu z odpaleniem. Chodzi o to że nie można wyregulować silnika aby z wolnych obrotów wszedł na wysokie nie gasnąć przy okazji. podejrzewam, że gaźnik jest od mniejszego silnika i nie daje na tyle paliwa.

 

Wojo

Opublikowano

Zawsze możesz delikatnie podgiąć zaworek pompujący.

 

Będzie podawać więcej paliwa.

Zdejmujesz uszczelkę ,gumową membranę pompki i masz zaworek na przegubie blaszka.

Mi tą operacje zrobili na lotnisku i działa, aż za dobrze musiałem przywrócić coś po środku między tym co było, a co mi ustawił kolega Buczo (Paweł z Kraśnika).

 

Dałbym mu wielkeie pomógł tylko nie mam jak.

To napisze tu :

Buczo, jesteś we beśćiak i Twoja mafia tyż. :D. :D

 

Edit:

P.S>

Jak miałem za bardzo przykręconą "L" dziś na lotnisku.

Silnik pięknie palił , ale dodanie gazu po 3 ząbku dawało efekt ,że silnik zwalniał i zaraz gasł.

Dodatkowe 3/4 obrotu i silnik pracował jak miód malina.

Może Tobie to też coś pomoże.

Darkall to samo co Buczo . :faja:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.