karolsefory Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Tak jak w temacie mam takie pytanie czy jeżeli silnik ma trochę za dużo mocy no i model jedzie sam na wolnych obrotach można coś z tym zrobić. Być może wystarczy go trochę dociążyć. Silnika nie potrafię wyregulować tak aby dał rady utrzymać niższe obroty a więc coś trzeba wymyślic. Już dużo nad tym myślałem ale moje pomysły są głupie. Dlatego zwracam się do was. Wiem że już istnieje dyskusja na forum o tym modelu ale tamta dyskusja według mnie się już skończyła, nikt nic nie pisze.
Boogie Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ja nie mialem takich problemow, ale koledzy stosowali sprezynki od dlugopisu, aby kola byly dociskane do pierscienia mocujacego. Zdawalo to egzamin.
karolsefory Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Myślałem o hamowaniu kół ale nie bardzo wiem co to za pierścień mocujący. Mógłbyś dać jakieś wyjaśnienie tego zagadnienia.
karlem Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ...a jak masz rozwiązane zabezpieczenie kółek na ośkach?
Danielstol Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam.Pierścień mocujący to nakładka na oskę koła, jest to walec z ampułem który wkręca się i blokuję przed przesunięciem
karolsefory Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Tak mam ten walec i właśnie w ten sposób jest to rozwiązane. A więc jak założyć tą sprężynkę. Dużo trzeba się meczyć. A czy przy lądowaniu konieczne jest gaszenie silnika. Zrezygnowałem z dalszej regulacji mojego silnika mi tak pasuje. Tylko trzeba coś zrobić z tym samwolnym ruszaniem.
tadek041 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Jeżeli chodzi o silnik to musisz rak ustawić w swojej aparaturze aby po całkowitym zdjęciu drążka gazu silnik pracował na wolnych obrotach i nie generował ciągu. A gaszenie silnika to specjalnym przyciskiem można zrobić a aparaturze. Silnika do lądowania się nie gasi bo jak byś np musiał zrobić drugie podejście to nie poderwiesz modelu bo silnik nie będzie chodził i może się to zakończyć kraksą.
karolsefory Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 No tylko że ja nie dam rady wyregulować silnika aby trzymał wolne obroty i nie generował ciągu. Jeżeli ustawie przepustnice tak jak powinno być aby nie generował ciągu to on mi gaśnie. Nie wiem jak ustawić na aparaturze gaszenie silnika tak aby nie robić tego drążkiem od gazu.
buwi777 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 No tylko że ja nie dam rady wyregulować silnika aby trzymał wolne obroty i nie generował ciągu. Poszukaj na forum o regulacjach silników - to się daje zrobić i nikt za Ciebie tego poprzez forum nie zrobi. Inne wyjście to poszukanie w okolicy kogoś z doświadczeniem w regulacji takowych ( bliższej lub dalszej okolicy ).
karolsefory Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Wiem że to się da zrobić. Będę próbował. A osób w okolicy to będzie trudno znaleźć. Jestem zdany na siebie. No ale musi się udać. Narazie trzeba zrobić pożądek z paliwem. Muszę dolać do kolejnej porcji oleju. Bo niestety kupiłem złą mieszankę. 8)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.