Andrey Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 witam, zakupiłem ostatnio model trenerka Thunder Tiger Trainer 40, będzie to moja pierwsza spalina więc jestem solidnie naładowany energią do złożenia tego sprzętu i pierwszych prób na wolnym powietrzu... Jestem początkującym modelarzem więc napewno będzie dużo zabawy i problemów po drodze... chciałbym dowiedzieć sie czy mieliście jakieś doświadczenia z tym modelem i jakie są wasze wrażenia... do modelu zakupiłem osprzęt: silnik standard - Os Mac 46 LA - mam nadzieję że uda mi się go kiedykolwiek odpalić (reg) serwa Tower Pro SG-5010 ponieważ to pierwszy poważny model zakupiłem aparature Sanwa vg 6000 wraz z odbiornikiem i zamierzam go zastosować w trenerku... czy możecie polecić mi jaki pakiet zastosować do odbiornika bo trochę nie ufam koszyczkowi fabrycznemu... pozdrawiam Andrzej
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Jeśli chodzi o pakiet, to ja jestem kilkanaście dni temu stałem przed wyborem i za namową doświadczonego modelarza Sławka zakupiłem pakiet Sanyo 2700 4,8V. Ogólnie, z tego co zauważyłem, to nie tylko Sławek, ale i inni modelarze nie polecają pakietów X-Cell. Powodzenia w budowie i oblocie. Na taką okazję jak oblot dobrze jest zabrać ze sobą bardziej doświadczonych od siebie, zwłaszcza jeśli jest to pierwszy model, którym będziesz sterować.
Andrey Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 myśle że ten pakiet będzie odpowiedni, a co do oblotu to jeszcze troche napewno minie poniewaz szukam narazie jakiegos modelu z EPP żeby przypomnieć sobie wszystkie podstawy a potem zabiorę sie za rozbijanie trenerka...
karlem Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Na taką okazję jak oblot dobrze jest zabrać ze sobą bardziej doświadczonych...Tym bardziej, że paru ludzi szwenda się po lotnisku http://www.rcpabianice.strefa.pl/ Nie wspomnę o Erwinie, to ta tajwańska podróba pandy - u mnie od 8 lat :wink: