Skocz do zawartości

pierwszy model Thunder Tiger Trainer 40...


Andrey

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

zakupiłem ostatnio model trenerka Thunder Tiger Trainer 40, będzie to moja pierwsza spalina więc jestem solidnie naładowany energią do złożenia tego sprzętu i pierwszych prób na wolnym powietrzu... Jestem początkującym modelarzem więc napewno będzie dużo zabawy i problemów po drodze...

 

chciałbym dowiedzieć sie czy mieliście jakieś doświadczenia z tym modelem i jakie są wasze wrażenia...

 

do modelu zakupiłem osprzęt:

 

silnik standard - Os Mac 46 LA - mam nadzieję że uda mi się go kiedykolwiek odpalić (reg)

serwa Tower Pro SG-5010

ponieważ to pierwszy poważny model zakupiłem aparature Sanwa vg 6000 wraz z odbiornikiem i zamierzam go zastosować w trenerku...

 

czy możecie polecić mi jaki pakiet zastosować do odbiornika bo trochę nie ufam koszyczkowi fabrycznemu...

 

pozdrawiam Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pakiet, to ja jestem kilkanaście dni temu stałem przed wyborem i za namową doświadczonego modelarza Sławka zakupiłem pakiet Sanyo 2700 4,8V. Ogólnie, z tego co zauważyłem, to nie tylko Sławek, ale i inni modelarze nie polecają pakietów X-Cell. Powodzenia w budowie i oblocie. Na taką okazję jak oblot dobrze jest zabrać ze sobą bardziej doświadczonych od siebie, zwłaszcza jeśli jest to pierwszy model, którym będziesz sterować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością poproszę któregoś z bardziej doświadczonych kolegów, wiem ze w Pabianicach jest strefa i napewno się tam udam, mieszkam koło wielkiego pola gdzie kiedyś urzedowal miejscowy aeroklub wiec pierwsze kroki będę u siebie próbował stawiać... Porady i wsparcie kolegów z doświadczeniem będzie nieodzowne aby wszystko wyszło jak należy... :lol:

kupiłem Tigera bo mam nadzieje ze na pierwszy model spal. bedzie ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,