cyrax_ojz Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 już napisałem dlaczego się przegrzewa pakiet jest za słaby a w takim połączeniu kable miedzy barerią a regulatorem służą jako bezpiecznik kable od pakietów ni-cd ni-mh sa zrobione z badziewia i w dodatku są za chude kabel na prąd 20A nie mieści sie w goldach 4mm mowa o samej miedzi a ty masz taki cieniutki kabelek ze razem z izolacją ma pewnie 3mm a to ze z tych blaszaków nie jesteś w stanie pewnie wykrzesać 15A to inna bajka zmień aku i będzie dobrze a narazie możesz spróbować z grubszymi kablami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 siema jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza. Co do pakietu to kilka osób gania na 3s i mówią że idzie edit nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Dzięki za odpowiedź. Czy wiecie może jeszcze jaki timing powinienem ustawić i jaką najlepszą zebatkę zastosować na wał od silnika ? Do wyboru mam timing: 0.00 ° 3.75 ° 7.50 ° 11.25 ° 15.00 ° 18.75 ° 22.50° 26.25° Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza A ja tyle lat myślałem że zabezpiecza zębatkę odbierającą i przekładnię główną przed ogoleniem. nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes) Dziwne, znowu się uczę nowych rzeczy,zmniejszenie ataku powoduje zwiększenie mocy a obniżenie prędkości a więc zmniejszenie obciążenia na silnik.Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Witajcie sory Michał że nie odpisałem wcześniej początkowo zobacz na 0.00 ° jak zauważysz że coś nie tak to zmień na kolejny. Musisz popróbować metodom prób i błędów. f-150Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12? moduł owszem ale mniej doświadczona osoba z modułem 64p już sobie nie poradzi kiedys czytałem o zawodniku klasy spec to on zmielił 5 zębatek na jednych zawodach i musiał przejść na moduł 48p(mogę się mylić co do nazwy modułu) i wtedy dobrze ustawił luz między zębatkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Dziękuję za pomoc. Ustawiłem już timing i sprzęgło. Teraz potrzebne mi są pewne części do modelu. Chciałbym je zamówić z rcmart.com - nie ma tam jednak części do E-Firestorma. Czy wiecie może do jakich modeli dostępnych tutaj: http://www.rcmart.com/catalog/hopup-parts-c-595.html E-Firestorm jest konstrukcyjnie podobny, tak aby można było zamontować w moim modelu części z innego podwozia, np. wachacze, C-Huby czy dyfer ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Aluminiowe c-huby i zwrotnice mogą być ale aluminiowy wahacz się nie kupuje dlaczego ?? już Ci mówię jak zawadzisz jednym kołem to pęknie płyta podwozia a ona jest droższa niż jeden wahacz plastikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Do Firestorma pozostało mi tylko kupić pakiet i dobrać zębatki. Akumulator 2S1P odpada, także jako napęd modelu będzie służyć LiPo 3S1P. Jaką zębatkę atak. i odbiorczą powinienem zastosować ? Silnik to EzRun 9T 4300 KV, na NiMh 8.4 V na ataku była 19T, odb. 48T http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1167 http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1137 BTW: Gdzie w Polsce można dostać dobre opony na piach/śnieg do Truck/Truggy ( 2.2 inch. ) ? Ile średnio kosztują opony do tego dypu modeli w skali 1/10 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.