Skocz do zawartości

Wybór pierwszego modelu samochodu "Off-Road" .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

już napisałem dlaczego się przegrzewa

 

pakiet jest za słaby a w takim połączeniu kable miedzy barerią a regulatorem służą jako bezpiecznik :D kable od pakietów ni-cd ni-mh sa zrobione z badziewia i w dodatku są za chude kabel na prąd 20A nie mieści sie w goldach 4mm mowa o samej miedzi a ty masz taki cieniutki kabelek ze razem z izolacją ma pewnie 3mm a to ze z tych blaszaków nie jesteś w stanie pewnie wykrzesać 15A to inna bajka

 

zmień aku i będzie dobrze a narazie możesz spróbować z grubszymi kablami

Opublikowano

siema

 

jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza.

Co do pakietu to kilka osób gania na 3s i mówią że idzie :D

 

edit nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

 

Czy wiecie może jeszcze jaki timing powinienem ustawić i jaką najlepszą zebatkę zastosować na wał od silnika ?

Do wyboru mam timing: 0.00 ° 3.75 ° 7.50 ° 11.25 ° 15.00 ° 18.75 ° 22.50° 26.25°

Opublikowano

jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza

 

A ja tyle lat myślałem że zabezpiecza zębatkę odbierającą i przekładnię główną przed ogoleniem.

 

 

nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes)

Dziwne, znowu się uczę nowych rzeczy,zmniejszenie ataku powoduje zwiększenie mocy a obniżenie prędkości a więc zmniejszenie obciążenia na silnik.Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów

Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12?

Opublikowano

Witajcie

sory Michał że nie odpisałem wcześniej początkowo zobacz na 0.00 ° jak zauważysz że coś nie tak to zmień na kolejny. Musisz popróbować metodom prób i błędów.

 

 

 

 

 

 

f-150Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów

Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12?

 

moduł owszem ale mniej doświadczona osoba z modułem 64p już sobie nie poradzi kiedys czytałem o zawodniku klasy spec to on zmielił 5 zębatek na jednych zawodach i musiał przejść na moduł 48p(mogę się mylić co do nazwy modułu) i wtedy dobrze ustawił luz między zębatkami

Opublikowano

Dziękuję za pomoc. Ustawiłem już timing i sprzęgło. Teraz potrzebne mi są pewne części do modelu.

 

Chciałbym je zamówić z rcmart.com - nie ma tam jednak części do E-Firestorma.

 

 

Czy wiecie może do jakich modeli dostępnych tutaj:

http://www.rcmart.com/catalog/hopup-parts-c-595.html

 

E-Firestorm jest konstrukcyjnie podobny, tak aby

można było zamontować w moim modelu części z

innego podwozia, np. wachacze, C-Huby czy dyfer ?

Opublikowano

Aluminiowe c-huby i zwrotnice mogą być ale aluminiowy wahacz się nie kupuje dlaczego ??

już Ci mówię jak zawadzisz jednym kołem to pęknie płyta podwozia a ona jest droższa niż jeden wahacz plastikowy

Opublikowano

Do Firestorma pozostało mi tylko kupić pakiet i dobrać zębatki.

Akumulator 2S1P odpada, także jako napęd modelu będzie

służyć LiPo 3S1P.

 

Jaką zębatkę atak. i odbiorczą powinienem zastosować ?

Silnik to EzRun 9T 4300 KV, na NiMh 8.4 V na ataku była

19T, odb. 48T

 

http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1167

http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1137

 

BTW: Gdzie w Polsce można dostać dobre opony

na piach/śnieg do Truck/Truggy ( 2.2 inch. ) ?

Ile średnio kosztują opony do tego dypu modeli w skali 1/10 ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.