Skocz do zawartości

Wybór pierwszego modelu samochodu "Off-Road" .


Rekomendowane odpowiedzi

już napisałem dlaczego się przegrzewa

 

pakiet jest za słaby a w takim połączeniu kable miedzy barerią a regulatorem służą jako bezpiecznik :D kable od pakietów ni-cd ni-mh sa zrobione z badziewia i w dodatku są za chude kabel na prąd 20A nie mieści sie w goldach 4mm mowa o samej miedzi a ty masz taki cieniutki kabelek ze razem z izolacją ma pewnie 3mm a to ze z tych blaszaków nie jesteś w stanie pewnie wykrzesać 15A to inna bajka

 

zmień aku i będzie dobrze a narazie możesz spróbować z grubszymi kablami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

 

jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza.

Co do pakietu to kilka osób gania na 3s i mówią że idzie :D

 

edit nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to sprzęgło poślizgowe, ono działa na zasadzie że podczas dodawaniu gazu nie mieli kuł w miejscu tylko energicznie rusza

 

A ja tyle lat myślałem że zabezpiecza zębatkę odbierającą i przekładnię główną przed ogoleniem.

 

 

nie schodź poniżej 17 zębów na ataku bo spalisz silnik (przy większych obciążeniach pęknie magnes)

Dziwne, znowu się uczę nowych rzeczy,zmniejszenie ataku powoduje zwiększenie mocy a obniżenie prędkości a więc zmniejszenie obciążenia na silnik.Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów

Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

sory Michał że nie odpisałem wcześniej początkowo zobacz na 0.00 ° jak zauważysz że coś nie tak to zmień na kolejny. Musisz popróbować metodom prób i błędów.

 

 

 

 

 

 

f-150Owszem jest pewna granica ale wynikająca z czego innego.Potem zmienia się układ atak- odbiór na mniejszy moduł o większej ilości zębów

Który magnes pęknie?1,2,10 czy 12?

 

moduł owszem ale mniej doświadczona osoba z modułem 64p już sobie nie poradzi kiedys czytałem o zawodniku klasy spec to on zmielił 5 zębatek na jednych zawodach i musiał przejść na moduł 48p(mogę się mylić co do nazwy modułu) i wtedy dobrze ustawił luz między zębatkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. Ustawiłem już timing i sprzęgło. Teraz potrzebne mi są pewne części do modelu.

 

Chciałbym je zamówić z rcmart.com - nie ma tam jednak części do E-Firestorma.

 

 

Czy wiecie może do jakich modeli dostępnych tutaj:

http://www.rcmart.com/catalog/hopup-parts-c-595.html

 

E-Firestorm jest konstrukcyjnie podobny, tak aby

można było zamontować w moim modelu części z

innego podwozia, np. wachacze, C-Huby czy dyfer ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Firestorma pozostało mi tylko kupić pakiet i dobrać zębatki.

Akumulator 2S1P odpada, także jako napęd modelu będzie

służyć LiPo 3S1P.

 

Jaką zębatkę atak. i odbiorczą powinienem zastosować ?

Silnik to EzRun 9T 4300 KV, na NiMh 8.4 V na ataku była

19T, odb. 48T

 

http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1167

http://www.lrp.pl/sklep/index.php/cPath/1135_1137

 

BTW: Gdzie w Polsce można dostać dobre opony

na piach/śnieg do Truck/Truggy ( 2.2 inch. ) ?

Ile średnio kosztują opony do tego dypu modeli w skali 1/10 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.