karolsefory Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Wczoraj spaliła mi się świeca od tego silnika. Spaliła mi się kilkadziesiąt sekund po podłaczeniu żarzenia. A więc proszę was o podpowiedź jaką świecę mam kupić do tego silnika. No i taką świece aby dało się odpalić w jesienne dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Os nr 3 lub 8 Chyba poproszę moderatora o interwencję Marcin pamietał a ja nie :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Zaśmiecasz forum i nie traktujesz nas poważnie :evil: :evil: Silnik Super Tigre G51 <- temat założony PRZEZ CIEBIE SAMEGO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsefory Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Traktuje forum poważnie i was też ale temat który załozylem jest już stary. A więc dlatego pytam tu. Temat przecież można usunąć po odpowiedzi. A może nawet ta informacja się komuś przyda. Forum jest przecież aby pomagać. To no3 czy no8/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ale pisząc w tamtym to pytanie nawet jak by temat miał rok wskakuje na 1 pozycję na liście tematów, a każdy kto się w nim udzielał lub obserwuje dostał by maila z informacją że coś zostało napisane. A tak od miesiąca widzę że ciągle jakieś tematy zakładasz. Świeca os8 i os 3 będą w sam raz. Ten silnik nie jest łatwy dla początkującego w regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Forum jest przecież aby pomagać. I jest też po to by je czytać. Czy zdajesz sobie sprawę z tego że odpowiedź na pytanie które zadajesz w nowym temacie dostałeś w pierwszej odpowiedzi Twojego poprzedniego tematu? Nawet jest tam napisane z jakim paliwem (zawartość nitro) jaka świeca.... Jestem wstanie zrozumieć kilka razy pisać to samo dla różnych osób ale pisać to samo dla jednej i tej samej? Brak słów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsefory Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ok zwracam honor. Czyli mam już odpowiedź świeca os nr 8. No a tak w tym temacie jeszcze czy ktoś może mi wyjaśnić znaczenie wszystkich iglic w gaźniku. Jest iglica wysokich obrotów. Jest iglica wolnych obrotów ale czy to ta śrubka z góry gaźnika. Czy też ta przy tej manetce od gazu. Bo tam jest w moim silniku taka śrubka która wkręca taką igłe w rozpylacz i do czego ona służy. Nie mam pojęcia. Przeczytałem calą instrukcję i nie ma tam wzmianki o tej igle. A więc proszę o odpowiedź. Która iglica do czego. Njlepiej to może jakieś foto gaźnika i wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jest iglica wolnych obrotów ale czy to ta śrubka z góry gaźnika. Czy też ta przy tej manetce od gazu. Bo tam jest w moim silniku taka śrubka która wkręca taką igłe w rozpylacz i do czego ona służy. Nie mam pojęcia. Przeczytałem calą instrukcję i nie ma tam wzmianki o tej igle. A więc proszę o odpowiedź. Która iglica do czego. Njlepiej to może jakieś foto gaźnika i wyjaśnienia. Stronę 4 instrukcji biedaku też przeoczyłeś... no cóż na niektórych nawet obrazki nie działają no ale grunt że czytałeś :faja: Ta śrubka z góry gaźnika trzyma przepustnicę - ta z igłą to iglica wolnych obrotów. Ten silnik nie jest łatwy dla początkującego w regulacji. Wymaga tak samo regulacji jak ASP, MVVS czy inny i nie ma w nim kompletnie nic co czyniłoby ten silnik trudniejszy od innych. Posiada on co prawda jeszcze możliwość błędnego ustawienia samego rozpylacza który powinien być skierowany prosto ku komorze korbowej ale element ten jest oryginalnie ustawiony prawidłowo i można to sknocić przy nieuważnej rozbiórce gaźnika. A reszta to mity krążące wokół silników spalinowych niektóre kalibru "bredni" :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsefory Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Nom czyli jest tak jak myślałem. Fajnie kupuje świecę może dziś os A3. Już większość moich problemów rozwiązana. Jeszcze tylko jakieś lepsze źródło zasilania do świecy i wszystko gotowe. A co do tej strony to jej nie przeoczyłem :wink: Tylko jakoś nie przekonał mnie obrazek. Wolałem tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 A co do tej strony to jej nie przeoczyłem :wink: Tylko jakoś nie przekonał mnie obrazek. Wolałem tekst. Ucz się języków chłopaku puki żeś młody! Później to jedynie będziesz sobie w brodę pluł. Zasilanie świecy jest bardzo ważne. Ja też przez to przechodziłem - zasilanie z akumulatorków AA, baterii R20.... w końcu kupiłem sobie ten rozrusznik i panel i to jeden z tych tańszych i nie dlatego aby być wygodnym... kupiłem dlatego bo mnie od czasu do czasu tak samo szlag trafiał jak Ciebie a dziś napędy spalinowe to dla mnie czysta przyjemność! Uważam cztery zasady spaliniarza: - spaliniarz ma sprzęt! (rozrusznik, panel z klipsem ewentualnie klips z akumulatorem chodź Ci i tak często korzystają z paneli kolegów, dodatkowo pompkę paliwa -> to już mały wypasik ;D ) dla spaliniarza powinno być to tak samo ważne jak ładowarka dla latających elektrykami. - spaliniarz używa sprawdzonych i dobrych paliw - robi mieszanki sam tylko wówczas jeżeli dokładnie wie co robi. Początkujący nigdy nie wie co robi - jemu się wydaje że wie. - spaliniarz zawsze idealnie reguluje swój motor i jest pewny jego działania. Nigdy nie mówi "a może jakoś to będzie" - spaliniarz uczy się na błędach, zdobywa doświadczenie, naśladuje i ściąga od bardziej doświadczonych kolegów - Rzymu też od razu nie zbudowali. Od samego początku gdy się tu pojawiłeś anonsowałeś tematy "dziwnych" paliw, przeróbek i innych dziwadeł. Gdy dziwnym trafem wytrwasz i będziesz mógł o sobie powiedzieć że jesteś doświadczonym spaliniarzem i ktoś zapyta Cię o rady i co ma robić.... przypomnisz sobie te cztery punkty. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsefory Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No masz racje. ale to co własciwie mam zrobić najpierw zaczne od zwykłej bateri r20. A później już coś bardziej niezawodnego. Bo jak miałem 4 baterie r20 świeżutkie to odrazu mi odpalił silnik a teraz świeca się żarzy ale nie odpala. No a czy może to być problem z mieszanką czy podczas kiedy wykręcę świecę i paliwo dochodzi do gaźnika powinno być widać mgiełkę bo u mnie jest tam malutkie tylko ciś mi się wydaje że mała trochę. Ale chociaż kopnąć powinien. A więc to raczej problem ze świecą. A ile kosztuje taki panel proszę też o linki. No i czy jest możliwe samemu coś takiego sklekocić w domu. Wiem znowu sobie pomyślicie ze ja znowu startuje z tymi zwariwanymi pomyslami otoz to że nie ja tylko pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.