Skocz do zawartości

Jaka świeca do silnika Super Tigre G-51


karolsefory

Rekomendowane odpowiedzi

Ale pisząc w tamtym to pytanie nawet jak by temat miał rok wskakuje na 1 pozycję na liście tematów, a każdy kto się w nim udzielał lub obserwuje dostał by maila z informacją że coś zostało napisane.

A tak od miesiąca widzę że ciągle jakieś tematy zakładasz.

 

Świeca os8 i os 3 będą w sam raz. Ten silnik nie jest łatwy dla początkującego w regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jest przecież aby pomagać.

I jest też po to by je czytać.

 

Czy zdajesz sobie sprawę z tego że odpowiedź na pytanie które zadajesz w nowym temacie dostałeś w pierwszej odpowiedzi Twojego poprzedniego tematu? Nawet jest tam napisane z jakim paliwem (zawartość nitro) jaka świeca....

 

Jestem wstanie zrozumieć kilka razy pisać to samo dla różnych osób ale pisać to samo dla jednej i tej samej?

 

Brak słów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zwracam honor. Czyli mam już odpowiedź świeca os nr 8. No a tak w tym temacie jeszcze czy ktoś może mi wyjaśnić znaczenie wszystkich iglic w gaźniku. Jest iglica wysokich obrotów. Jest iglica wolnych obrotów ale czy to ta śrubka z góry gaźnika. Czy też ta przy tej manetce od gazu. Bo tam jest w moim silniku taka śrubka która wkręca taką igłe w rozpylacz i do czego ona służy. Nie mam pojęcia. Przeczytałem calą instrukcję i nie ma tam wzmianki o tej igle. A więc proszę o odpowiedź. Która iglica do czego. Njlepiej to może jakieś foto gaźnika i wyjaśnienia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest iglica wolnych obrotów ale czy to ta śrubka z góry gaźnika. Czy też ta przy tej manetce od gazu. Bo tam jest w moim silniku taka śrubka która wkręca taką igłe w rozpylacz i do czego ona służy. Nie mam pojęcia. Przeczytałem calą instrukcję i nie ma tam wzmianki o tej igle. A więc proszę o odpowiedź. Która iglica do czego. Njlepiej to może jakieś foto gaźnika i wyjaśnienia. :D

Stronę 4 instrukcji biedaku też przeoczyłeś... no cóż na niektórych nawet obrazki nie działają no ale grunt że czytałeś :faja:

 

Dołączona grafika

 

Ta śrubka z góry gaźnika trzyma przepustnicę - ta z igłą to iglica wolnych obrotów.

 

Ten silnik nie jest łatwy dla początkującego w regulacji.

Wymaga tak samo regulacji jak ASP, MVVS czy inny i nie ma w nim kompletnie nic co czyniłoby ten silnik trudniejszy od innych. Posiada on co prawda jeszcze możliwość błędnego ustawienia samego rozpylacza który powinien być skierowany prosto ku komorze korbowej ale element ten jest oryginalnie ustawiony prawidłowo i można to sknocić przy nieuważnej rozbiórce gaźnika. A reszta to mity krążące wokół silników spalinowych niektóre kalibru "bredni" :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom czyli jest tak jak myślałem. Fajnie kupuje świecę może dziś os A3. Już większość moich problemów rozwiązana. Jeszcze tylko jakieś lepsze źródło zasilania do świecy i wszystko gotowe. A co do tej strony to jej nie przeoczyłem :wink: Tylko jakoś nie przekonał mnie obrazek. Wolałem tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tej strony to jej nie przeoczyłem :wink: Tylko jakoś nie przekonał mnie obrazek. Wolałem tekst.

Ucz się języków chłopaku puki żeś młody! Później to jedynie będziesz sobie w brodę pluł.

 

Zasilanie świecy jest bardzo ważne. Ja też przez to przechodziłem - zasilanie z akumulatorków AA, baterii R20.... w końcu kupiłem sobie ten rozrusznik i panel i to jeden z tych tańszych i nie dlatego aby być wygodnym... kupiłem dlatego bo mnie od czasu do czasu tak samo szlag trafiał jak Ciebie a dziś napędy spalinowe to dla mnie czysta przyjemność!

 

Uważam cztery zasady spaliniarza:

 

- spaliniarz ma sprzęt! (rozrusznik, panel z klipsem ewentualnie klips z akumulatorem chodź Ci i tak często korzystają z paneli kolegów, dodatkowo pompkę paliwa -> to już mały wypasik ;D ) dla spaliniarza powinno być to tak samo ważne jak ładowarka dla latających elektrykami.

 

- spaliniarz używa sprawdzonych i dobrych paliw - robi mieszanki sam tylko wówczas jeżeli dokładnie wie co robi. Początkujący nigdy nie wie co robi - jemu się wydaje że wie.

 

- spaliniarz zawsze idealnie reguluje swój motor i jest pewny jego działania. Nigdy nie mówi "a może jakoś to będzie"

 

- spaliniarz uczy się na błędach, zdobywa doświadczenie, naśladuje i ściąga od bardziej doświadczonych kolegów - Rzymu też od razu nie zbudowali.

 

Od samego początku gdy się tu pojawiłeś anonsowałeś tematy "dziwnych" paliw, przeróbek i innych dziwadeł. Gdy dziwnym trafem wytrwasz i będziesz mógł o sobie powiedzieć że jesteś doświadczonym spaliniarzem i ktoś zapyta Cię o rady i co ma robić.... przypomnisz sobie te cztery punkty.

 

Pozdrawiam! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz racje. ale to co własciwie mam zrobić najpierw zaczne od zwykłej bateri r20. A później już coś bardziej niezawodnego. Bo jak miałem 4 baterie r20 świeżutkie to odrazu mi odpalił silnik a teraz świeca się żarzy ale nie odpala. No a czy może to być problem z mieszanką czy podczas kiedy wykręcę świecę i paliwo dochodzi do gaźnika powinno być widać mgiełkę bo u mnie jest tam malutkie tylko ciś mi się wydaje że mała trochę. Ale chociaż kopnąć powinien. A więc to raczej problem ze świecą. A ile kosztuje taki panel proszę też o linki. No i czy jest możliwe samemu coś takiego sklekocić w domu. Wiem znowu sobie pomyślicie ze ja znowu startuje z tymi zwariwanymi pomyslami otoz to że nie ja tylko pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.