baranek84 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Witam. Moj problem dotyczy tego ze silnik ktory posiadam nie chce wchodzic na pelna moc, wszystko bylo wporzadku az do malego kreta 2 dni temu. Szukalem na forum informacij i jestem bogatszy o troche nowej wiedzy ale dalej nie wiem co moze byc przyczyna tej usterki. Silnik z zalozonym smiglem wkrecany na obroty i w pewnym momecie zatrzymuje sie przy pewnych obrotach(dosc niskich obrotach) i nie reaguje na zwiekszanie mocy, kreci sie na takich obortach przez moze 2-3 sekundy i nastepnie sie wylacza. Czasem zdazy mu sie wejsc na momet na max obroty ale 2 czy 3 sek i znow gasnie, nastepnie regiel odgrywa melodyjke. Silnik jaki posiadam to: silnik tower pro 2408 21t , Li-Pol TURNIGY 1000mAh 2S 20C,smiglo 10x4.7 , regulator Tower Pro MAG-8 18A. Dodam ze silnik bez smigla nie wylacza sie. pakiet ma napiecie na celach:4.05 i 4.04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Naładuj pakiet !. Prawdopodobnie to regiel odcina prąd. Silnik bez śmigła pobiera znacznie mniejszy prąd i spadek napięcia jest mniejszy przez co wszystko działa OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Przecież napisał że naładowany. Warto jeszcze sprawdzić napięcie pod pełnym obciążeniem, może coś się wyjaśni. Piszesz, że tak ma po krecie. Z tego faktu i z zachowania niestety wynika że winny może być (w takiej kolejności) Silnik (sprawdź kable, magnesy, uzwojenia) Regulator (to się da sprawdzić jedynie z innym podobnym silnikiem) Pakiet (to wykluczysz, jak zmierzysz napięcie w czasie pracy silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 No i prawidłowo . Regiel rozpoznaje pakiet 2 celowy jako rozładowany 3 celowy , chwile zakręci , potem rozłącza. Te regle często tak mają. Albo zaprogramuj na sztywno obsługę 2 cel przez regiel ,albo jeśli się nie da to zmień regiel. Ot i cała tajemnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek84 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Dzieki za zainteresowanie i podpowiedzi, jutro postaram sie posprawdzac wszystko zgodnie z waszymi poradami bo dzisiaj to juz nie dam rady, padam po calym dniu pracy a tu jeszcze trzeba dzisiaj kilka zajec w domu wykonac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek84 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Wszystko zostalo posprawdzane i wniosek nasuwał sie iz silnik ulegl blizej jeszcze nieznanej usterce,nowy silnik dzisiaj dopiero mi dostarczono , podłączylem i wszystko wporzadku, maszyna wkoncu chodzi:) Dziekuje wszystkim za pomoc. Teraz posostaje mi tylko dojsc dlaczego silnik tak sie zachowywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.