smootny Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Szukam plany - 1/4-Scale PWS 101 - do sprzedania są na tej stronce : http://kionastore.com/plan-1800.html lecz może ktoś ma takowe - w wersji elektronicznej. pozdrawiam.
Sroka Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witaj ,,czy temat PWS 101 jest nadal aktualny ,,,plany etc. Pozdrowienia ,,, Sroka
smootny Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Witaj ,,czy temat PWS 101 jest nadal aktualny ,,,plany etc. Pozdrowienia ,,, Sroka jeżeli posiadasz takowe - to jak najbardziej :]
smootny Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Niestety szukamy nadal - okazało się że nikt tego niema.
Gość helifun Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 tu są http://www.scalesoaring.co.uk/VINTAGE/Documentation/PWS101/PWS101_docs.html wprawdzie co do kształtu dzioba to bym dyskutował ale to zawsze można poprawić
Tomek G. Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja swojego zrobilem wzorujac sie na planach Simmons'a (to te z Kionastore). Wydaje sie byc znacznie bardziej podobny do oryginalu niz ten Sanders'a. Tak czy owak nie sa to plany typu CAD – biorac pod uwage czas, potrzebny na narysowanie planu przy pomocy komputera, lepiej wziac plany ? papierowe ? i zabrac sie za wycinanie sklejki Dla zachety krotkie filmy z lotow mojego: ....i kilka zdjec z budowy, na forum mojego klubu: http://amc.hardt.free.fr/forum/viewtopic.php?f=3&t=262
Gość helifun Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Mam również plany Simons'a , odległo-terminowy plan przerysowania ich do skali 1:3 . Zmieniałeś profil?? miałem obawy że jest on zbyt wolny, a na filmiku z lądowania widzę niezłą prędkość. PS jaka waga modelu?
Tomek G. Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Profil zmienilem na HQ 2,5-12 a w czesci lotki zewnetrznej: HQ Oldy 2,5-12. Jestem bardzo zadowolony z tej kombinacji - przy ciezarze 7,4 kg mam calkiem duzy zakres predkosci. Na filmiku ladowanie bylo przy dosc silnym bocznym wietrze ( widac podejscie "krabem") a ponadto hamulce poczatkowo mialy zbyt male wychylenia i nie byly skuteczne. Ten typ hamulcow zwieksza skutecznie opadanie ale nie zmniejsza wyraznie predkosci. Trzeba sie z tym oswoic lub zastosowac miksowanie typu butterfly :roll: ale to niezbyt "makietowo".
Sroka Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam ,, czy temat nadal aktualny ?? Sroka.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.