Skocz do zawartości

Blejzyk Tom 1.7m


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Marcin. Modelik ładnie prezentuje się w powietrzu. Interesowała by mnie opinia o nim, jak to lata, czy warty grzechu zakupu.

Co do wartości zakupu, daj mi jeszcze jakiś tydzień, na razie mam właściwie doświadczenia tylko z jednego lotu na zboczu. Co prawda 40 minut ale to i tak mało ;) Choć tam prowadził się dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

wręcz przeciwnie, skoro model lata poprawnie, tz., że oryginalny statecznik był niepotrzebnie za duży i stanowił tylko zbędny opór i wagę

 

(w czasie wojny np. Niemcy składali w zakładach naprawczych dowolny kadłub Me109 z dowolnym płatem, statecznikiem itd. i to całkiem poprawnie latało - no może nie zawsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Wszystkie serwa mam zamiar dać cyfrowe ESkay`e 7,5 g

Co do silnika to jeszcze nie wiem myślałem o jakimś Turnigy 3536 albo takim jak w Juniorze Compakt 345Z lecz na 11.1 V , ale to jeszcze sprawa otwarta, Jakieś propozycje w tym temacie ? :wink: Nie musi to być "rakieta"... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serw, to nie wiem czy będą dobre. Ja mam 81 w lotkach, 82MG na wysokość.

 

Silnik turnigy 35-48 800kv. Z silnikiem tym i smiglem 11x6 model nie idzie pionowo w górę i ma dość słabą prędkość. Tak więc zamówiłem 35-42 o sporo wyższym KV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, trochę mnie zmartwiłeś z tymi serwami.

Widziałem na "naszym polu" Toma z serwami HS-55 i dawały radę. Co do tych E-Sky to mam o nich bardzo dobre zdanie, tanie stosunkowo silne , precyzyjne i lekkie...

Płat po lakierowaniu i malowaniu Motipem "uzbrojony" (dwa serwa + przedłużacze ), zawiasy - silikon, waży 330 g , kadłub z usterzeniem, kabinką , serwami, bowdenami, reglem, odbiornikiem, ale jeszce bez aku, silnika i śmigła 294 g.

Czyli na teraz 624 g :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

To i ja zadam pytanie odnośnie napędu.

Piszesz o silnikach do tego modelu outrunner, które maja chyba średnicę powyżej 35mm plus kable.

Gdzieś wyczytałem że max silnik to 30mm i to inrunner.

Jak to wygląda w praktyce :?:

Może jakieś fotki mógł bym prosić z rozwiązań w twoim modelu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki :

 

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4917

 

wręgę silnikową zamocowałem tak, by kable szły dołem, pod rotorem silnika. Następnie z dołu kadłuba przewierciłem 2 małe dziurki i plastikową opaską do kabli przyciągnąłem kable do dołu kadłuba, żeby nie wkręciły się w rotor.

 

I tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.