Skocz do zawartości

Yyyy... prawie 2 m za 65zł?


Piotrek2136

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

A ja wam powiem tak - zrobiłem sobie plik offline, zrobiłem też zamówienie i moim zdaniem nie powinno być mowy o odmowie sprzedaży. Bo oferta wzbudzająca wątpliwości... co to właściwie jest ?? Z resztą ofertę to chyba składamy my ?? (tą, która może być wątpliwa)

Opublikowano

Ha, a ja mam już wyjaśnienie. Postanowiłem zamówić, wybrałem przelew bankowy (przedpłatę) i na etapie potwierdzenia wyskoczyło coś takiego:

1 x Sklejka brzozowa 2,0 x 310 x 1000 mm VILKO 0% 42.29zł

1 x Zawias DU-BRO ze sztyftem mini 11 x 28 (15 szt.) 0% 18.00zł

1 x Nitrocellon 500g 0% 17.90zł

1 x Hitec - Laser 4 (bez serw) 0% 339.90zł

1 x Listwa duraluminiowa 1,6 x 30 x 1000 mm 0% 12.90zł

1 x Sklejka brzozowa 1,0 x 310 x 1000 mm VILKO 0% 37.99zł

2 x Papier japoński gruby 21g / m2 0% 12.98zł

1 x SIG - CITABRIA 1:6 0% 64.11zł

 

Podsuma: 546.07zł

Przesyłka kurierska (Opłata za przesyłkę): 15.00zł

Suma: 561.07zł

Opublikowano

Myślicie że to przejdzie?, nie ma takiej mozliwości, ewidentna pomyłka przy przy wprowadzaniu towaru do systemu.Jutro będzie anulowanie pozycji i to wszystko.

Opublikowano

Około 10 rano telefon ze sklepu.Oczywiście ,że zaszła pomyłka i taka tam standardowa gadka.Cena modelu to 570zł czy kupuję,czy rezygnuję.

U mnie to samo.

Opublikowano

Kurcze straszna pazerność i naiwność przez was przemawia. Przecież z tą ceną to wiadomo, że obsługa sklepu się pomyliła. I jeżeli już by było tak, że sklep musi sprzedać po cenie, którą wystawił to ktoś beknie za to i na pewno będzie to bidny pracownik sklepu. Nie szkoda wam go? :?

Panowie ile razy jest taka sytuacja, że kupujecie coś w sklepie internetowym a później się okazuje, że nie ma tego na stanie. Liczyliście, że po waszych zamówieniach grzecznie wam wyślą paczuszki z modelem wartym 600 zł w cenie 60zł? :mrgreen:

I Jeszce jedno jak znam życie to sklep ma na stanie 1 góra 2 sztuki tego modelu, żyjemy w Polsce i nie jest to sklep z bułkami.

Sklepy internetowe zabezpieczają się na takie sytuacje i w regulaminie umieszczają stosowny punkt, który pozwala im na to żeby nie zrealizować takiego zamówienia. Co innego gdy towar stoi na półce z zaniżoną ceną a my jesteśmy w sklepie wtedy ciężko będzie się wymigać sprzedawcy.

Opublikowano

Przecież wiadomo było że nie sprzedadzą a wg.prawa powinni.Jaka pazerność? Bez przesady.Nikt za to nie beknie, bo u nas klient i tak nie jest szanowany (są oczywiście wyjątki)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.