Skocz do zawartości

ATR 42/500


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jest - starego dobrego AutoCad'a.

Trochę się gimnastykowałem, gdyż cały projekt powstał na jednym rysunku z netu tzw. 3-view, gdzie są 3 rzuty samolotu z przodu, boku i z góry. De facto to wystarczy.

Profil jak pisałem we wcześniejszym poście Clark Y 15% na centropłacie. Za silnikami płynnie przechodzący do końcówek w zwykły Clark Y.

Policzyłem w przybliżeniu wagę całego osprzętu (elektryka, cięgła, serwa i wyposażenie) - wyjdzie ok. 1,5 kg.

 

Pozdro

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.