Jump to content

jaki li-pol do silnikow 400 (8,4v) + przekladnia 3:1


kelpi80

Recommended Posts

Posted

Witam,

szukam pakietu li-pol, ktory zasilac mialby 2 szt. silnikow szczotkowych klasy 400 (normalnie 8,4v) zasilajacych normalnie Twin Stara 2. Chcialbym zastosowac patent, ktory znalazlem na pewnej stronie internetowej i zastosowac przekladnie 3:1 + wieksze smigla 10x8. Czy ktos moglby mi pomoc z doborem i wymiana pakietu w tym modelu ze standardowego na Li-pol - jakie napiecie powinien miec nowy pakiet? Zalezy pojemnosc raczej z wyzszego przedzialu.

Z gory serdeczne dzieki!

 

Ps. Czy ktos uzywa ladowarki pulsacyjnej do pakietow li-pol zasilanej z gniazda zapalniczki samochodowej?

Posted

Co do pakietu to jakiś dwu celowy lipol. Po naładowaniu ma akurat 8.4 V. Pojemność sam dobierz, jeśli chcesz dłużej polatać to weź większy, ale pamiętaj też o wadze.

Posted

Kolega może nie wie ale pakiety do modeli latajacych stosuje się o wyższym napięciu czyli tzw przewoltowane.

Do jednej 400 -setki7.2 V z przekładnia stosowałem zawsze pakiet składajacy się z 8 cel NiCd (9.6V). W twoim przypadku zastosowałbym pakiet 3S, a pojemnosc to już Twoja sprawa jak długo chcesz latać, pamiętaj o chłodzeniu!

Posted

pamiętaj o chłodzeniu!

Tak dokładnie! Moje 400-tki przy zasilaniu Lipo 3s miały raczej krótki żywot - zwykle do czwartego startu już nie dochodziło bo którys z silników już nie miał szczotek, nawet chłodzenie specjalnie nie pomagało. Dopiero wymiana na napęd bezszczotkowy spowodowało: 1. znaczne wydłużenie lotu. 2.Duo lepsze wznoszenie i nadmiar mocy. Wogole model nareszcie zaczal latac...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.