rapier Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam Dokonalem probnego zakupu w sklepie gdzie znalazlem ciekawe odbiorniczki i moduly ( jako zamienniki do wycofanych turnigy 4ch ) http://bidproduct.com/part/Product_view_TRANSMITTER%20RECEIVER%20CRYSTAL_215.html Wczoraj niestety dostalem list z Urzedu Celnego. Do Zabrza jechac nie bede wiec pozostaje droga korespondencyjna. Pismo to to czesciowo urzedniczy belkot wiec prosze Kolegow o pomoc...JAk wyglada procedura? Czy mailowo mozna to zalatwic przesylajac pdf z wyciagiem tranzakcji z paypala? i podaniem artykulow jakie kupilem? Czy musze cos wypelniac jeszcze ( druk SAD )??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khertal Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Ostatnio moja paczka też trafiła na cło.W moim przypadku wystarczyło tylko wysłać e-mailem,pdf z wyciagiem tranzakcji z paypala,oraz w treści e-maila podać jaki rodzaj towaru jest w przesyłce,np.części do modeli albo coś podobnego.Pamiętaj żeby w tytule maila podać numer poz. ks. mag.,który powinieneś mieć w tym liście,bo inaczej prawdopodobnie mail będzie odrzucony i nawet cie o tym nie powiadomią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jestem na świeżo po , więc wysłałem im : -ksero dowodu -wydruk maila z płatności paypal -ręcznie sporządzoną notatkę z opisem każdej poszczególnej części i jej cenie oraz kosztach przesyłki oraz do czego służy. Po 5-6 dniach przyszła paczka z opłatą celną którą uiściłem przy odbiorze. I tyle. Nie ma co się stresować, a jak nie jesteś czegoś pewien , to dzwonisz do urzędu i Ci wszystko wyjaśnią , przynajmniej mnie potraktowano bardzo miło i profesjonalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B. Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 W podobnej sytuacji przesłałem do UC emailem fakturę, którą przysłali mi na moją prośbę ze sklepu, w którym kupowałem. Nie ma potrzeby wycieczki do Zabrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Ja podobnie jak Adam w poście powyżej - fakutra ze sklepu i emailem na Urząd Celny i 4 dni później cieszyłem się z "zabawek". A w tekscie emaila że to części do zabawek. Faktura w pdf'ie lub doc'u jako załącznik ( w tekscie napisałem że jest załącznik ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dzieki wielkie wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.