Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

No i mam pięć nowiutkich odbiorników do swojej Turnigy 9X

To możesz teraz organizować naloty dywanowe :shock: ;-)

Na dywanie to sobie rozłożyłem jeden odbiornik z ośmioma podpiętymi serwami i bawię się mikserami. Drugi już siedzi w Piper'ze J3 EPP i czeka na oblot. :wink:

 

Musiałem odreagować posiadanie tylko dwu odbiorników Futaby 2,4 7-mio kanałowych na dwóch lataczy czyli sztuka na głowę (za cenę jednego mam nadajnik Turnigy 9X i sześć odbiorników). :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

darek.3333, dokładnie taka sama sytuacja mogła spotkać list polecony od cioci. TO TAKIE SAME PRZESYŁKI! To nie wina HK, że Poczta Polska daje ciała. Twój udział w doręczeniu jest zerowy i jak pisałem wcześniej - co najwyżej możesz iść na pocztę i poprosić, żeby poszukali.

Myślicie, że tylko wam poczta gubi przesyłki i tylko z HK? Tacy wyjątkowi? Otóż NIE! Nie wierzycie? Bardzo proszę, sąsiedni temat, o zupełnie innym sklepie modelarskim, w dodatku polskim: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=37814

Identyczny list polecony, identycznie ginie na poczcie docelowej. Czy adresat pisze w tym temacie żale i jęczy, że nie wie co zrobić? Czy bije pianę przez trzy kolejne strony wątku, że mu naprawdę ważna i cenna przesyłka z pakietami na międzynarodowe mistrzostwa zginęła? Nie. Idzie na pocztę i załatwia sprawę.

W temacie dotyczącym opinii o sklepie sygnalizuje jedynie problem i chwali sklep za pomoc i zaangażowanie, bo tego cały ten dział dotyczy!

Podobnie w niniejszym temacie chcę czytać opinie o sklepie modelarskim Hobby-King. Tylko i wyłącznie! Reszta to OT. Nie interesują mnie poradniki, co robić w urzędzie celnym, ani jak gadać z panią w okienku poczty oraz jak zasilać konto Pay-Pal. To najzwyklejsze OT i z całą stanowczością każdy taki post będę zgłaszał do moderacji.

Mnie interesuje, jak aktualnie działają wysyłki, jakie są stany magazynowe, jak często są uzupełniane, jak działa serwis, czy są jakieś ciekawe promocje, a zwłaszcza wszelkie zmiany dotyczące obsługi czy kosztów. Ważne są też informacje przypominające choćby o chińskim nowym roku wydłużającym czas wysyłki. Ale takie istotne informacje giną w gąszczu jęczeń i beczeń NIE DOTYCZĄCYCH TEMATU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Ładziu ma rację.Zrobiła się kicha z tematu.I ja mógłbym jęczeć że paka z 9 lutego jest processing a z 21 shipped i od trzech dni leży na poczcie w HK.I co to zmieni.

Ale nikt nie podniósł tematu o notorycznych brakach,wzroście cen i ilości towaru w dostawach.Patrząc wstecz jak wchodził towar to od razu 100 szt. a teraz 10-20.Chyba coś nie halo w HK.

Po woli przestaje się opłacać robić tam zakupy,nie tylko ze względu na ceny ale na stracony czas.Przykładowo gdybym miał czekać miesiąc na serwa po 3$ to wybaczcie ale wolę iść do sklepu zapłacić 12 i mieć je dziś.

Poz tym jakość np.modeli z HK( nie wszystkich oczywiście).Kupując ten sam model sygnowany przez renomowaną firmę masz zapewnioną jakość i części zamienne.

Przykładem jest mój P-38 z zamalowanym pędzlem odpryskiem lakieru,brudną od środka owiewką,przygniecionym kadłubem i uszkodzonym silnikiem,czy o odwrotnie wklejonych serwach na ogonie nie wspomnę.

Mam odczucie że są to zwroty z produkcji które nie przeszły kontroli jakości np.dla Bananahobby,ready2fly,Robbe,czy kilku innych sklepów.Modele z tych sklepów (a producentem jest FMS) nie mają takich błędów i niedoróbek.

Tyle w temacie myślę że nie OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do kolegów, jako że pobieżne wertowanie tematu i forum nie dało efektu, a to bardziej szczegółowe po dłuższym czasie przysporzyło mi więcej strat niż korzyści i potrzebnej wiedzy, czy u Was też tak się zdarza, że nie otrzymujecie maili od HK?

W moim przypadku jest tak, że po dwóch ostatnich zamówieniach nie otrzymałem żadnego, poczynając od potwierdzenia złożenia zamówienia, na Newsletterze kończąc.

Nie jest to może przesadnie uciążliwe, jednak nie mam możliwości SWARMowania, no i sprawdzanie statusu paczki jest konieczne poprzez wejście na stronę.

Jest jakieś wytłumaczenie na to? Po kontakcie z ich Supportem dowiedziałem się tylko, że wina leży po mojej stronie(komputer, firewall, co jeszcze?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na op.pl poczta z hk po nowym roku przestała dochodzić. Ktos jeszcze chyba mówił, że na wp.pl też maile z HK nie dochodzą. Pozostało zmienić maila, na g-mailu dochodziły bez problemu.

Mam pocztę na onecie ;) mail jest wprowadzony poprawnie. pozostaje mi zatem zmiana. Spróbuję zatem z interią. Nie chcę mieć kolejnego hasła do zapamiętywania ;)

 

Edit:/ Interia przyjmuje maile z HK bez najmniejszego problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discont/Cupon Code to jak byś miał specjalnego bonusa na zakupy w HK - ale nie masz.

 

Customs Declaration - to co mają w papirach ci napisać, żeby nie pisać deklaracji pełnej kwoty - coby US nie wiedział ile tak naprawdę to kosztowało. Ja zostawiam zawsze te 30% wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zamiar podzielić ten temat na taki o merytorycznych OPINIACH nt. sklepu i na taki o różnego rodzaju trudnościach i problemach z przesyłkami zza granicy. Całość tego tematu jest tak pogmatwana, że wydzielenie wpisów i podzielenie tematu przerasta moje siły i umiejętności. Może któryś inny z modów temu podoła. Jedyne co mogę od siebie powiedzieć, to to, że w pełni solidaryzuję się z Ładziakiem i podziwiam nasze narodowe zdolności w robieniu bałaganu. Po zrobieniu porządku - mój wpis do natychmiastowego wykasowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję założyć nowy temat dotyczący wyłącznie sklepu "http://hobbyking.com/ ", ewentualnie przerzucić do niego wypowiedzi dotyczące sklepu np ostatnia f-150. A temat tego kolosa zmienić na "sprawy dotyczące zamówień na HK", według mnie tak będzie najłatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z paczką zamówioną w hc i realizowaną przez Swiss Post która idzie już prawie trzy tygodnie... Teraz mam pytanie: po jakim czasie od złożenia zamówienia mogliście sprawdzić Track & Trace wpisując numer paczki na ich stronie?? Bo ja do tej pory wpisuje swój numer i nic...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z paczką zamówioną w hc i realizowaną przez Swiss Post która idzie już prawie trzy tygodnie...

Jeżeli przesyłka realizowana przez Swiss Post to normalny czas. Co innego gdybyś trafił na Speedpost byłoby znacznie szybciej. Ciekawe też czy przesyłka nie utkwiła w UC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.