Skocz do zawartości

Katana EP 3D ARTF- warto????


Lisu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam bardzo serdecznie

to moj pierwszy post na tym forym i zaczynam od prozby o rade....

Zastanawiam sie nad zakupem Katana EP 3D dostepnej w nastiku

http://nastik.pl/dynam-katana-artf-ladowarki-brak-p-736.html

odrazu powiem ze w elektrykach jestem lekko mowiac zielony duzo czytalem ale praktyki zadnej :oops: :oops: do tej pory tylko spalinka :D:D ( uwielbiam ten dzwiek i zapach)

i tu prosze o rade czy to dobry pomysl, finanse mam ograniczone a ten zestaw ma bardzo ciekawe wyposazenie czytalem opinie o silniku i reglu i sa dosc pozytywne powiem tez ze model ma byc do zabawy gdyz nie mam zamiaru zbytnio rozwijac sie w kierunku elektrykow. Pracuje nad pol makieta Zlina 126 T co opisze jak zanjde wiecej czasu (za 2 tygodnie maturka :(:( ) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos podzieli sie doswiadczeniami ze sprzetem zamontowanym w modelu

silnik A22-15 Keda Model

regulator 25A firmy DYNAM

bardzo jestem ciekawy jakiej jakosci jest to sprzet

no mati jak na polskie realia to cena jest swietana po podliczeniu cen osprzetu

wychodzi ze sam osprzet jest wart kolo 400 zl :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na elektrykach nie znam się w ogóle (ta katana to mój pierwszy). Ale z tego co zauważyłem sam, to silnik jaki tam jest zamontowany pociągnął by chyba z 2 takie katany. Na połowie gazu robi zawis ( jak na razie mój najdłuższy to około 10 sec :D). Odbiornik świetny, mały, lekki i wydaje się dobry. Będę na nim latał też swoim JAS-em.

Wracając do katany to podwozie ma trochę zbyt delikatne. Przy lądowaniu na asfalcie ugina się tak, że śmigło haczy o ziemie, a na trawie model ląduje na nosie. Dla początkujących radziłbym zmniejszyć wychylenia bo na standardowych jest baaaardzo zwrotna.

A zresztą i tak wszystko widać na filmiku poniżej.