Skocz do zawartości

AN-2 Projekt autorstwa Pawła Janisiewicza ( www.peem.pl )


rapier

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow.

Chcialbym w imieniu p. Pawla Janisiewicza przedstawic tu projekt jego autorstwa. Od dawna juz slychac o tym projekcie ale mial ujrzec swiatlo dzienne kiedy bedzie idealnie dopracowany.

Poniewaz pozostala jedynie kabina, atrapa silnika i oslona laczenia gornych sktzydel, ktore to beda tloczone VB mysle ze czas aby narobic co niektorym smaka na ten piekny model.

 

Model juz mozna zamawiac jesli ktos jest bardzo napalony a cena zestawu ( tzw short KIT ) wynosi 320zl. Mysle ze tez nie byloby problemu aby potem domowic te 3 elementy ktore beda tloczone z hipsa i vivaku. Zreszta juz kilka zestawow znalazlo pierwszych szczesliwych posiadaczy.

Model lata przepieknie i nie bardzo chce ladowac. W sprawie ew zamowien to juz kontakt bezposrednio z Panem pawlem na maila biuro@peem.pl

Dosc pisania.

Model tak wyglada

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2970

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2969

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2968

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2967

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2966

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2965

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=2964

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Szkoda ze nie dojechałem.

Wreście jakiś postęp bo model od 2 lat pokazywany i obiecywany ze będzie dostępny.

Masz jakieś zdjęcia z lotu albo film?

Pozdrawiam Slawomir

Opublikowano

Lisie Kąty !

miałem okazje zobaczyć to cacko na żywo i byłem zachwycony samym pomysłem tego modelu, jak i również właściwościami lotnymi :)

Opublikowano

Model na filmie wymagał jakiejś regulacji (może SC do przodu, albo większy skłon silnika ?), bo lata z brzydko zadartym dziobem i jak to się kiedyś mówiło "pompuje".

Rozumiem, że to oblot i problem już rozwiązany :D

Opublikowano

Więc tak

 

Wiedeńczyk waży 620 g bez lipoli

 

A pierwotny waży 570 g bez baterii

 

 

 

Rozpiętość 1110 mm ( 500 x2 skrzydła i kadłub 100 )

 

Silnik to EMAX –sie CF 2822 ze śmigłem 9” ` 30 minut pakiet 3x1300

 

 

 

Co do uwag - dokładnie tak model na filmie był oblatywany przy mocnym i porywającym wietrze

 

Po locie baterie zostaly przesuniete do przodu i zmniejszone wychyły

Opublikowano

A tak wygladaja elementy modelu ktore sa ciete laserem

 

ELEMENTY KADLUBA

Dołączona grafika

 

ELEMENTY OSLONY SILNIKA

Dołączona grafika

 

ELEMENTY SKRZYDLA GORNEGO

Dołączona grafika

 

ELEMENTY SKRZYDLA DOLNEGO

Dołączona grafika

 

KONCOWKI SKRZYDEL

Dołączona grafika

 

STATECZNIK PIONOWY

Dołączona grafika

 

STATECZNIK POZIOMY

Dołączona grafika

 

KLAPY , LOTKI

Dołączona grafika

 

Do tego dochodza jesazcze listewki i cala reszta pierdulek

Opublikowano

Co to za śliczne śmigło? Oryginał czy "kombinowane"? A tak w ogóle to śliczny model. Pakiet 3s1?

Smigielko kombinowane. Obsada cieta laserem ze sklejki, lopatki sa wymienne

Pakiet to 3S1P 1300mAh

Opublikowano

No a teraz male krok po kroku. Ogranicze do minimum opisy bo wszystko widac na zdjeciach.

 

 

Na pierwszy ogien idzie kadłub:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Mam prosbe do moderatorow, aby przeniesc temat do elektrykow sredniej wielkosci.

Ostatnio po spotkaniu z kilkoma forumowiczami okazalo sie ze nie wiedza o istnieniu watku bo polmakiety sa dzialem do ktorego nie zagladaja i chyba rzeczywiscie tak byloby rozsadniej zwazywszy na ogrom dyskusji :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.