Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na początek pozdrowienia ze Szczecina dla wszystkich forumowiczów. Modelarstwem zajmuję się z przerwami od 11 lat, sam mając 23. Od zawsze miałem ciągoty ku modelarstwu lotniczemu, z początku bawiłem się tylko plastikami, czasem pojawiał się na stoliku Mały Modelarz. Później zainspirowany opowieściami taty o jego modelarni czasów PRL skierowałem się ku modelom latającym. Od początku interesowały mnie wyłącznie modele RC (chyba nie ma się czemu dziwić... ). Pod czujnym okiem mojego taty nabierałem wprawy w tej dziedzinie, następnie zacząłem samemu kreślić plany tego co mnie w danym czasie zainteresowało. Niestety z uwagi na rozpoczęte studia miałem długą przerwę, ok. 4 lata... Sporo zapomniałem i powoli staram się powrócić do swego poprzedniego hobby. Liczę bardzo na Waszą pomoc. Na początek nad projektem modelu ATR 72, ale żeby nie zaśmiecać forum, napiszę o tym w oddzielnym wątku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witaj na forum I od razu proponuje zapoznać się z regulaminem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Hehe.. Czy chodziło Ci konkretnie o mój awatar? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Hehe.. Czy chodziło Ci konkretnie o mój awatar? :roll: Domyślny jesteś :!: :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...