Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Na początek pozdrowienia ze Szczecina dla wszystkich forumowiczów. Modelarstwem zajmuję się z przerwami od 11 lat, sam mając 23. Od zawsze miałem ciągoty ku modelarstwu lotniczemu, z początku bawiłem się tylko plastikami, czasem pojawiał się na stoliku Mały Modelarz. Później zainspirowany opowieściami taty o jego modelarni czasów PRL skierowałem się ku modelom latającym. Od początku interesowały mnie wyłącznie modele RC (chyba nie ma się czemu dziwić... ). Pod czujnym okiem mojego taty nabierałem wprawy w tej dziedzinie, następnie zacząłem samemu kreślić plany tego co mnie w danym czasie zainteresowało. Niestety z uwagi na rozpoczęte studia miałem długą przerwę, ok. 4 lata... Sporo zapomniałem i powoli staram się powrócić do swego poprzedniego hobby. Liczę bardzo na Waszą pomoc. Na początek nad projektem modelu ATR 72, ale żeby nie zaśmiecać forum, napiszę o tym w oddzielnym wątku :wink:
Tomek Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witaj na forum I od razu proponuje zapoznać się z regulaminem.
Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Hehe.. Czy chodziło Ci konkretnie o mój awatar? :roll:
buwi777 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Hehe.. Czy chodziło Ci konkretnie o mój awatar? :roll: Domyślny jesteś :!: :idea:
Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Domyślny jesteś :!: :idea: Eeeee... Ale po co te zgryźliwości? Też Cię pozdrawiam :wink:
mammuth Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Eeeee... Ale po co te zgryźliwości?Juz tacy jestesmy - kilka tygodni i nie bedziesz mogl bez nas zyc Witaj na forum 8)
Misplaced Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Jasne Nie doczytałem, po prostu walnąłem ten sam podpis i awatar co zawsze dawałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany