GMisio Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam i przedstawiam moją foczkę z grubym kadłubem. Dużo lepiej znosi dzwony i krety ( sprawdzone empirycznie ). Wiadomo więcej EPP pochłania więcej energii. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3007 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3008 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3010 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3009 Oczywiście też będzie w Starachowicach. Pozdrawiam GMisio
malinn Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Model ładnie ci wyszedł , fajnie dobrane barwy ;-) Też mam coś takiego FV 190 na takim samym silniku. Mój ma tylko większe lotki z balsy i ogon z balsy, bo nie mogłem znieść natarcia ogona o grubości 5mm ot takie zboczenie zapalonego szybownika.Jednak nie startuje w zawodach.... Model mam już 2 lata - maszyna nie do zabicia jest. Daje naprawdę sporo frajdy i można go wszędzie zabrać. Na jakim pakiecie go będziesz pędził i jakim śmigle? Ja używam obciętych o 1cm 9x7 bo większe flaterują i aku. lipol 3s -1300mah. Niestety maszyna w moim wydaniu nie jest lekka - 450g .
meteor Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Malinn chyba na 2S latasz ? Na 3S do tego silnika max 8x4GWS przy większym się grzeje..
malinn Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 3s mam na bank. Silnik inny teraz dopatrzyłem, że mam cf 2822. Może jakieś inne śmigło mu dać ? Próbowałem 8x6 , 8x4, 9x7, 10x4 - flateruje i doszedłem do obciętych 9x7.
meteor Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Może jakieś inne śmigło mu dać ?Do Twojego 9x5 GWS HD
Dj. Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Też kiedyś zbudowałem podobny model - z pełnym kadłubem: Tam gdzie jest ta wyrwa była kabina, a pod nią odbiornik...
GMisio Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Tam gdzie jest ta wyrwa była kabina, a pod nią odbiornik...Ato po krecie czy dzwonie?GMisio
Dj. Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Ato po krecie czy dzwonie? Nie do wymiany serwa trzeba było wykonac "wyrwe" . Mimo ogromnej "niecheci" modelu do latania - kreta nim nie zrobiłem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.