Jump to content

MDS 68 FS PRO RIPMAX


MironRC

Recommended Posts

Witam!

 

Kupiłem niedawno silnik MDS 68 FS PRo, czy ktoś z kolegów spotkał sie z tym silniczkiem?

 

1.Silnik jest nowy, ale w najwyzszym położeniu tłoka jest odczuwalne lekkie zablokowanie, czy to normalne?po dotarciu to minie?

 

2. Na jakim paliwie najlepiej go docierać?świeca A3 będzie dobra?

Link to comment
Share on other sites

Tak,blokowanie się tłoka w świeżym nie doatrtym silniku jest w 100% normalne,po dotarciu nie bvędzie to miało miejsca.Nie powinieneś silnikiem w tym stanie na siłę kręcić b nie porysować cylindra i tłoka.Najlepsze na dotarcie jest paliwo o zawartości 80% metanolu i 20% oleju rycynowego,czyli tak zwana docieraniówka 80/20(polecam firmę Model Technics i Proxim).Na świecy A3 bez problemu go uruchomisz ale do silnika tej wielkości jest to świeca znacznie za gorąca-do tego silnika idealna jest świeca Os Max No.8

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pomyliło mu się, wiedział że dzwoniło, tylko nie wiedział w którym kościele.

Zmniejszasz o 10% średnicę LUB skok śmigła. A nie obydwa jednocześnie.

Te 10% to w warunkach modelarskich wychodzi oczywiście 1 cal

W przypadku 4 łopatowego 17%, tak na marginesie, gdybyś miał ochotę.

 

Baxter

 

Edit

11x6 lub 12x5

Link to comment
Share on other sites

Było. Sam nawet pisałem ... :evil:

Guru Schier w Miniaturowym Lotnictwie, wyd. 3, na str. 155, w tabl. 8-1 podaje, że śmigło 3 łopatowe = 0,93, a 4 łopatowe = 0,88 średnicy śmigła 2 łopatowego. Amen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.