kemagz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam kolegów. Na wstępie chcę zaznaczyć że jestem początkującym modelarzem, proszę o wyrozumiałość. Chcę wyposażyć w elektronikę łódkę katamaran. Wyposażenie: 2x aku (12V) - złączone równolegle. 2x regulatory z BEC 2x Silniki 1x Odbiornik RC. Chcę podłączyć odbiornik RC z jednego BEC, a z drugiego sterownik oświetlenia. Pytanie tylko jak to wszystko podłączyć i jak zabezpieczyć, mógł bym prosić o jakiś schemat ? Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jak wół jest opisane to , razem ze zdjęciami , jakieś 2 cm nad Twoim postem. Wystarczy kliknąć myszką , nawet nie trzeba szukać. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemagz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Hmm, nie zrozumieliśmy się, temat wyżej czytałem już wczesniej. Jest pomocny jeśli ktoś ma problemy z połączeniem 2 silników pod jeden regulator. Ja pytam o podłączenia i zabezpiczenia to znaczy np. czy poprawne jest połączenie 2 regli z jednego źródła (aku bedą złączone równolegle) czy też może nie łączyć aku równolegle tylko z jednego zasilac: aku -> regulator (BEC -> odbniornik) - > silnik, z drugiego: aku -> regulator (BEC -> swiatla) -> silnik, tyle tylko ze wtedy będzie inny pobor i aku będą się złużywać nierównomiernie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...