instruktor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Po wielu perypetiach z zapakowaniem modelu do samochodu (jeżdzę Punto),zajechałem na lotnisko.Obawiałem sie że ST 40 nie da rady pociągnąć go .Model do lotu waży 2.5 kg. Moje obawy były niepotrzebne ,3-4 m i model w powietrzu. Lot jak lot przydałoby sie jednak trochę więcej mocy ,ale lądowanie to było muśnięcie i dobieg ze 2 m .To był jego dziewiczy lot ,w sumie wypaliłem ok litra paliwa. http://img101.imageshack.us/img101/8241/model27bm5.jpg A oto i on jeszcze bez kabinki w korytarzu modelarni. Jego rozpiętośc 1560 i długośc 1600.Musze pomysleć o czymś nieco mniejszym i ze składanymi skrzydłami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 2,5 kg to z paliwem czy bzy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Do lotu !!!! czyli razem z paliwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiboogi Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Witam żeby nie było oto zdjęcie z naszego środowego wypadu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Mój po kilkunastu kraksach doszedł do wagi 3300 zatankowany. Ale i tak 4-takt pięknie go ciągnie a loty są bardzo przyjemne. Powiedziałem sobie że już skrzydła nie będę więcej naprawiał. Jak przywalę to zrobię nowe bo moje jest już 2 razy cięższe niż na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Takie skrzydlo do Madmana to sie da zrobic w 2 popoludnia na gotowo no i jeszcze okleic i latac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Artur zapomniałeś ze jeszcze można wypić piwo z kolegą który wycina laserem zebra do tego skrzydła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 akurat zebra do Madmana to bardzo latwo zrobic w bloku bo sa proste nie zbiezne, niemniej poto jest nowoczesna technika zeby z niej kozystac, wkrótce przedstawie swój nowy model przy którym 50% czasu pracy spedzilem przy kompie a nie przy szlifowaniu balsy i musze przyznac ze z wynikow jestem bardzo zadowolony głownie ze wzgledu na oszczednosc tego cennego czyli czasu oczywiscie swoim starym zwyczajem nie skozystałem z gotowca tylko sam wszystko rozrysowałem Niemniej przyznaje ze Madman to swietny model i sam sporo z niego zaczerpnołem do swego doswiadczenia natomiast w tym Madmanie brakuje mi 1 drobiazgu owiewki na silnik wyglada wtedy duzo bardziej okazale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Zwykle zebra robię na ... tokarce .ale lepiej pojechać do kolegi od lasera ,również modelarza i zrobic je bez kurzu Owiewka się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Oblotu dokonal bym tez bez owiewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Żebra na tokarce??? :shock: Możesz opisać ten patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Żebra na tokarce??? :shock: Możesz opisać ten patent? Zdejmujesz imak z tokarki i masz dzięki temu stół frezarki we wrzeciono wkręcasz tarcze ze sklejki z papierem ściernym i jedziesz z szlifowaniem. stołem dojeżdżasz blisko tarczy, kładziesz blok na nim i ........... 5 min i blok gotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 http://img78.imageshack.us/img78/7846/bloczek1jq3.jpg http://img77.imageshack.us/img77/9417/bloczek2yx4.jpg Myślę że te fotki wszystko wyjaśniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 bardzo sprytne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 instruktor, to powidz mi jeszcze jak niwelujesz różnice grubości papieru ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Używam tylko papieru "Siacar" .Taki niebieski ,szwajcarskiej firmy do kupienia w sklepach z lakierami samochodowymi.Papier przyklejony jest w kanałku ,o grubości papieru czyli ok 0.8 mm. Jeżeli mam robić skrzydło z poszyciem balsowym to nie wykonuję kanałka tylko występ na grubość balsy - grubość papieru .Mam kilka różnych wałków. Uwaga do wzorników muszą być ,najlepiej doklejone ,dystanse .Wałek zrobiony jest ze sklejki ,chyba 18mm i okładziny z textolitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.