jary14 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Ok, wieczorem też byłem polatać. Co prawda zdjęć nie ma... już się robiło ciemno, każdy wolał korzystać z bezwietrznego powietrza, niż się w fotografa bawić :wink: A więc tak, przy napędzie: Silnik: Emax BL 2210/25 1500KV + łopatki 6x3 na kołpaku. Regulator: Taki, żeby pasował xD Chyba 30A... Pakiet: Baardzo zużyty i już ładnie napuchnięty 1300mAh 3S Dzisiaj latałem 22 min :shock: (Super wynik - dodajmy, że mam 2 takie pakiety ) Było jeszcze na tyle mocy, że parę kółek bym jeszcze machnął, ale postanowiłem lądować. Na ziemie każda cela z pakietu miała po 3.4V, a przy ładowaniu pokazało mi, że przyjął 950mAh. Więc jeszcze jakiś zapasik miałem Lot był mieszany... raz wolniej, raz szybciej, trochę poszybowałem i już trochę o tym modelu wiem. Przede wszystkim - MUSZĘ ZMIENIĆ UBARWIENIE DOŁU :!: Najlepiej na żółto/pomarańczowo, żeby się wyróżniało. Po drugie, model bardzo "dźwięczny" i na mniejszych obrotach dość łatwy i przyjemny w pilotażu, ale w życiu bym go nie polecił na "ten pierwszy". Ew na drugi model :wink: Co dalej ? Model ma denerwującą tendencję, do "samostabilizacji". To fajnie widać, jak się "pomacha skrzydłem" i puści drążek. Wtedy takim charakterystycznym kołysaniem, model się uspokaja i leci już prosto. To oczywiście znaczna część może uznać za dużą zaletę, ale mnie to jakoś denerwuje. Oczywiście jest to do opanowania, wystarczy zdjąć D/R i dać więcej "gazu" :twisted: :twisted: Tak się zastanawiam, co jeszcze Wam napisać... Hmm.. no generalnie model właśnie stał się moim ulubionym Naładuję sobie 2 pakiety i mam latania, aż zaboli kark, a do tego ta magiczna opcja składania 8) Wreszcie super modelik, z którym da radę podróżować pod pachą w stylowym kartoniku/torbię, lub po prostu rowerem :faja: Pozwala mi się też troszkę wyszaleć w powietrzu (pętla w jego wykonaniu, to bajka-tyle, że ja nie traktuję tego modelu jako akrobata, BO NIM NIE JEST), ale i zrelaksować. Więc mogę z czystym sumieniem napisać - POLECAM :!: P.S piszę o ver. MacGyver - czyli nie z oryginalnym napędem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Parę fotek z ostatniego latania... o tyle ciekawe, że na tle ognia Mam już wylatane trochę więcej iii w zasadzie nie mam nic nowego do dodania :wink: Dalej uważam, że model jest SUPER :!: Multiplex znów pokazał klasę :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avere Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witam w załączeniu pokazuję moje rozwiązanie zasilania odbiornika z wykorzystaniem aku Li-pol 3s 1000mAh od wersji moto. Takie rozwiązanie się sprawdza z doważeniem + 25 gram ołowiu ( to ten w woreczku u góry zdjęcia ) to wyważenie daje dobrą stateczność przy wiatrach pow. 10 m/s i nie powoduję że model łatwo zwiewa z "grani " z wiatrem. Oczywiście można wyjąć UBEC i te 25 gram Pb i za montować regulator z napędem i też można latać na zboczu , ale TO JEST JUŻ NIE TO :rotfl: Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Czarek, moze jakies zblizenia na rozwiazanie napedu u Ciebie. Rozumiem, ze nie korzystales z gotowych plastikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majewski2 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 To ja pokażę swoje rozwiązanie napędu. Silnik Ray C2836/08, serwa Hitec HS 65 MG, śmigło 9x6 APC, akumulator Li-Pol 3S, odbiornik obecnie AR 500. Mocowanie napędu, dwa kątowniki aluminiowe, wał z pręta stalowego, łożysko zamocowane w dźwigni serwa, mocowanie do silnika rurka mosiężna, dwa pierścienie zaciskowe całość przykryta owiewką. Wszystko mocowane do jednej połówki skrzydła, dzięki temu jest możliwość składania modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Super rozwiązanie - sprawia, ze model do elektryfikacji nie potrzebuje niesamowitych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 ...sprytne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teos Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witajcie, niedawno kupiłem na Allegro złożony i fajnie pomalowany Xeno Uni http://allegro.pl/xeno-uni-rc-i4780896234.html Przed wyjazdem do pracy udało mi się go oblatać i o ile mogę powiedzieć że jestem z modelu zadowolony to nie niestety z napędu już nie. W środku siedzi taki silnik: Jest wystarczający do startu "na rzęsach" i do spokojnego latania, mi brakuje zdecydowanie mocy. Chciałbym wymienić napęd na inny, niestety obecnie jestem na barce i nie mam dostępu do modelu. Napęd zmierzam zamówić z HK. W związku z tym prośba o podanie parametrów silnika żeby mi wszystko w środku pasowało. Gdzieś znalazłem że oś silnika to 4 mm ale pewny nie jestem. Używam pakietów 3s 1400 mAh i 2200mAh. Będę wdzięczny za wszelką pomoc, fajnie by było zdążyć z zakupami przed Gwiazdką ;-) EDYTA: Szukając w sieci informacji na temat mocniejszego silnika do Xeno znalazłem takie zdjęcie: Dowód na to co potrafi zrobić Xeno wyrzucany z uruchomionym silnikiem. Zdjęcie pochodzi z http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1149647&page=24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.