markuz Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 ot pare fotek i jeszcze taki sobie filmek http://video.google.pl/videoplay?docid=-166586005196720378&hl=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Całkiem fajne A jakieś dane o śmigłowcu :?: Jaki motorek itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 tu jest link do sklepu dość dokładnie go opisuje co ile i jak http://www.helihobby.pl/product_info.php?cPath=114_117&products_id=668 w heli zamątowane są 4serwa 635 i jedno 325 silniczek OS37 , w tym roku chcę wymienić na os 50HYPER łopaty 550mm SABY gyro FUTABA 401 heli sprawuje się super szczegulnie po regulacji krzywych skoku i gazu , co jest bardzo istotne w helikopterach , serdecznie polecam tą marke HIROBO dokładnośc precyzja wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Szkoda że heliki sa tak koszmarnie drogie. Ej... polatało by sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 ja swego kapletowałem dośc długo , nie było mnie stać jedno razowo wydać tyle kasy . tańsze w heli są kreto bicia , a mjałem już jedno heli spadł z 10 metrów silnik zgasł (za uboga mieszanka) poszedł -spindel, wałek poprzeczny , podwozie , koszt około 150 zł ,w przypadku samolotu jak kolega lebnoł samolocik do kasacji a ja wymieniam tylko części . żadko kiedy zdarzają się takie rozwalki by koszty przekroczyły 500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Same heliki nie są aż tak drogie. Drogie jest wyposażenie. Gyro i serwo to ok. 1000zł . Czy faktycznie musi być to tak drogie. W samolotach z powodzeniem można wstawić tańsze serwa i dobrze sięsprawują. A jak w Heli jest z tym? Można na czymś zaoszczędzić ale tak aby nie było później problemów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 a więc tak zacznimy od głowicy idzie tam 3 serwa -skok,pochylenie,przechylenie najmocnieisze musi być na skoku , ja mam wszędzie 635 to są serwa optymalne do spokoinych lotów się nadają zacząc kręcić coś wiecej trzeba mysleć nad mocnieiszymi , jednak wirnik 1,3m daje dość spory opór , już widziałem opisy jak serwa padał bo chciał człowiek zaoszczędzić pare zł , tu kapromisów nie ma , co ciekawsze jeśli kręci się akrobacje zalecane jest wymiana serw na głowicy co sezon . gyro i serwo na ogonie - gyro z systemem HH to teraz standart zalecane minimum futaba 240 albo 401 te drugie ma tą zalete że jest sterowana czułość z radia . za co odpowiada gyro w heli chyba wszystkim wiadomo,wkładając byle jakie gyro zaczniemy mieć problemy i pytania do innych - a to dlaczego ogon oscyluje , przy gwałtownym dodaniu gazu heli robi piruety , i wiele innych . warznym składnikiem do gyro jest serwo na ogonie ja mam 635 to jest minimum , teraz okazuje się że jest za wolne i musze zamienić na cyfrowe dedykowane do gyro 401 czyli 9254 . nie warto oszczędzać bo narobimy sobie tylko problemów . i zostało nam jeszcze serwo na gazie , ja mam 325 trzeba przyznać że wszelkim zaleceniom , a to dlatego że serwo na gazie musi być szybsze od serwa na skoku , tak jak wypowiadaja się starzy wyjadacze te na gazie szybko pada bo są przenoszone drgania od silnika , w przypadku zastosowania govrenora stosuje się bardzo szybkie serwa , jesli latamy na krzywych to wystarczy zwykłe serwo z jednym łozyskiem . Można nadmienić jeszcze o łopatach , ja mam węglowe SABY można latać na drewnianych ale problemy zaczynają się przy torowaniu łopat , i sa czułe na zmienne atmosferyczne (wilgotność powietrrza ) no i przy dobrej marki łopatach heli jest bardziej stabilny mniejsze wibracje . Całość wyposażenia nie ma racji bytu jeśli heli jest firmy ( no name ) ja wybrałem HIROBO znana firma na całym świecie słynąca z dokładności i precyzji SCEADU to pomnieiszona FREYA . generalnie można na siłe na czymś zaoszczędzic ale lepiej mieć ten kąfort psychiczny wiedząc że jedynym słabym ogniwem jest się samym sobą i dla elemętów zamatowanych ufać bezgranicznie GYRO Z SERWEM 401+9254 798 zł SERWO 635 około 100 zł x3 serwo 325 około 50 zł jedna sztuka silnik OS-MAX około 600 zł łopaty SABY 229 ZŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 No to jednak poczekam do przyszłego sezonu. Ceny szybko spadają i mam nadzieję że wszystko kupię za 1/3 taniej. A w tym roku z kasą na tak duży zakup na pewno się nie wyrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 kup na poczatku wersjie KIT , przy składaniu heli sporo się nauczysz co i jak z czym pracuje , ustawienie całego heli głównie krzywe gazu i skoku , to jak strojenie fortepianu ja jeździłem do warszawy by spotkać się z mistrzem polski F3C po jego ustawieniach heli zachowuje się idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.