f-150 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Sprawdź jaszcze działanie paliwa na lakier.Czy go nie rozpuszcza lub co gorsze ścina.U mnie rozpuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Paliwo w żaden sposób nie wpływa na depron,ale jest zabójcze dla kleju polimerowego,bardzo łatwo go rozkleja,trzeba dobrze zabezpieczyć model przed olejem,jak coś się zaolei i rozklei,nie ma juz szans na ponowne sklejenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaazdek1 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Zrobiłęm próbę...na pierwszy rzut oka nie dzieje się nic ale jak przejechałem palcem po zakropionym elemencie to miałem wrażenie jakby się lakier bezbarwny lekko ścierał :? jeżeli chodzi o kolor to bez zmian i jest ok. Model malowałem podkład - lakier kolor - lakier bezbarwny. Jakie to może mieć skutki podczas lotu? Czy mogą powstać smugi na skrzydle i statecznikach których nie będzie dało się wyczyścić? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 jak przejechałem palcem po zakropionym elemencie to miałem wrażenie jakby się lakier bezbarwny lekko ścierałZostały ci na palcu grudki?Jeżeli tak to kiepsko.Jaki to lakier?Jeżeli akryl w srayu ogólnego stosowania to kicha,paliwo go rozpuści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaazdek1 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Małe grudki. Akryl to nie jest tylko lakier uniwersalny. Na puszkach nie jest jednoznacznie napisane jaki to rodzaj lakieru :? W takim razie jakiego lakieru mógłbym użyć żeby nakładając go na obecną warstwę zabezpieczyć go przed spalinami? ps. Kurcze już myślałem, że nie będzie problemów z malowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czyli nic nie wiadomo na jakiej bazie.Najlepszy był by poliuretan,ale nie wiadomo jak zareaguje z tym lakierem. Niektóre mieszalnie lakierów samochodowych (przynajmniej w Krakowie) pakują akryl samochodowy w spraye.Ten jest odporny na paliwa i rozpuszczalniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaazdek1 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Sprawdziłem...ten lakier co mam to jest na bazie żywicy alkidowej. Musiałbym po prostu zrobić próbę jak to się ma z lakierem poliuretanowym lub akrylowym. Ale mowisz że akryl tez nadaje się na zabezpieczenie przed spalinami więc trza to też sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Ale samochodowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaazdek1 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Ok. z tego co wiem lakiery MOTIP są stosowane w samochodach mam do nich dostęp więc sprawdzę to w najbliższym czasie. Wydaje mi się też że akryl będzie lżejszy od lakieru poliuretanowego więc... Tylko żeby nie gryzł się z obecnym lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Ok. z tego co wiem lakiery MOTIP są stosowane w samochodach mam do nich dostęp więc sprawdzę to w najbliższym czasie.Tak ale to jest renowacyjny i raczej będzie się rozpuszczał.Ale sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.