Jump to content

Wyginanie balsy


Tomek

Recommended Posts

Jak w temacie.

Mam fajne dswiadczenia w wyginaniu balsy i sie tym podziele.

Zawsze do wyginania balsy uzywalem plynu do szyb na AMONIKU.

Plyn byl zawsze pod reka bo czyscilem nim model po spalinie.

No ale wszystko co dobre szybko sie konczy i nalalem wody.

No i cos sie tak dobrze nie wygina ???

Co jest grane !!!

No i szybko spis co jest to za plyn wiec szybko do sklepu po taki sam .

Klapa !

Nie ma.

Ale byl inny tez na amoniaku tyle ze zamiast niebieskiego -zolty nie zoca sie na balsie w oczy :D

 

Balsa pod wplywe tego plynu mozna zwinac jak papier w rurke pelna w srodku :D

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

zwijalem dla proby kiedys na denaturacie tylko strasznie wali po robocie :P a balsa smierdzi dluuuugo :lol:

 

a po wodzie to lubi wrocic do dawnego ksztaltu :wink:

 

p.s. a jak sie wabi ten srodek tak na przyszlosc??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja dziś przypadkiem wpadłem na ciekawe rozwiązanie problemu. Moczę balsę spryskiwaczem spirytusem technicznym(taki bezbarwny denaturat, używają tego do czyszczenia maszyn drukarskich) Balsa daje sie łatwo wyginać, po czym suszarka odparowuje spiryt i po chwili mam wygiętą suchą balsę.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.