Wojtek04 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam ponownie Zakupiłem thunderbirda i co tu dużo gadać zaliczyłem pierwsze drzewko. W tej chwili przednie skrzydło wygląda mniej więcej tak : Mimo opinii o tym motoszybowcu mogę go wszystkim polecić gdyż kontrola nad nim jest wręcz banalna a powtarzam że to mój pierwszy model. Nawet przy wyłączonej elektronice szybuje idealnie. Niestety gdy zaczął wiać większy wiatr nie zdołałem zapanować nad szybowcem i walnąłem w drzewo. Dobra koniec opowiadania czas na pytania : 1. Czym można wypełnić te ubytki w skrzydle i jak 2. Jaka jest "fachowa" nazwa tych "plastików" które poruszają sterami i czy da się je zakupić (chodzi o te przeźroczyste na końcu drutu) : Może niektóre pytania trochę głupie ale jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość :rotfl: Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Skrzydło zrobił bym tak. kupił Depron (izofloor ten zielony) posklejać kawałki tak aby utworzyły taki (piętrowiec) wkleić go tam i ładnie wyszlifować, co do tych "plastików" nazywają się one dokładnie mówiąc "snapy" wymieniłbym je na metalowe od razu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...