Skocz do zawartości

Thunderbird po "małej" kraksie.


Wojtek04

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :)

Zakupiłem thunderbirda i co tu dużo gadać zaliczyłem pierwsze drzewko. W tej chwili przednie skrzydło wygląda mniej więcej tak :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mimo opinii o tym motoszybowcu mogę go wszystkim polecić gdyż kontrola nad nim jest wręcz banalna a powtarzam że to mój pierwszy model. Nawet przy wyłączonej elektronice szybuje idealnie.

Niestety gdy zaczął wiać większy wiatr nie zdołałem zapanować nad szybowcem i walnąłem w drzewo.

Dobra koniec opowiadania czas na pytania :

1. Czym można wypełnić te ubytki w skrzydle i jak

2. Jaka jest "fachowa" nazwa tych "plastików" które poruszają sterami i czy da się je zakupić (chodzi o te przeźroczyste na końcu drutu) :

Dołączona grafika

Może niektóre pytania trochę głupie ale jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość :rotfl:

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Skrzydło zrobił bym tak. kupił Depron (izofloor ten zielony) posklejać kawałki tak aby utworzyły taki (piętrowiec) wkleić go tam i ładnie wyszlifować, co do tych "plastików" nazywają się one dokładnie mówiąc "snapy" wymieniłbym je na metalowe od razu :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubytki uzupełnij depronem lub styrodurem (podejdz do warsztatu gdzie wycianaja literki i popros o kawałek albo zrób kotak ze Shrecka - odrysuj i zeskanuj profil skrzydełka i niech Ci wytna taka gotową kształtke

wklej, doszlifuj a przy pomocy wikolu naklej łatke z papieru sniadaniwoego lub japonki - która zwiąże wszystko w całość

(jak nakleic late- poczytaj tutaj: http://www.debile.internetdsl.pl/articles.php?article_id=3

koncówki/snapy/kupisz w kazduym modelarskim sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...