Jump to content

regulator do szczotek 2 kurierunkowy 300A


robraf

Recommended Posts

mam problem

 

mam ten regulator

http://cgi.ebay.com/HOBBYWING-300A-ESC-for-1-10-12-18-RC-Car-NEW-XT13115_W0QQitemZ190336894950QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item2c50f687e6

 

i tam jest napisane ze jest na 8,4v a chcialem podlaczyc szczotkowy silnik klasy 600 do niego i pod 12V , wiec sie zastanawiam czy mozna i czy sie spali czy co....

 

bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady...

Link to comment
Share on other sites

spali się od razu za duże napięcie. Jak sam napisałeś ma 8,4V i tyle wynosi maksymalne napięcie na wejściu. Poza tym dziwi mnie to ze wtyk jest tamiya, on już się przypala przy 24A przynajmniej mi się tak raz stało na zawodach

Link to comment
Share on other sites

spali się od razu za duże napięcie. Jak sam napisałeś ma 8,4V i tyle wynosi maksymalne napięcie na wejściu. Poza tym dziwi mnie to ze wtyk jest tamiya, on już się przypala przy 24A przynajmniej mi się tak raz stało na zawodach

no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

mam podobny tylko ze 200A

i nie dziw sie tym parametrom

silnik klasy 600 moze na zwarciu w szpilce (impulsie) tyle pobrac :mrgreen:

w Polsce mam jeszcze jakiegos Hiteca 560A :wink:

podlaczalem do niego normalnie12 volt ale bez beca i rc bylo zasilane malym pakietem 6v

dzialalo :lol2:

Link to comment
Share on other sites

bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady...

Są silniki biorące po 100A i więcej, a można też łączyć je równolegle

 

no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30

300Ax8,4V=2520W

2520W<<200000W

Perpetuum mobile?

Link to comment
Share on other sites

Parametry regulatorów samochodowych na pierwszy rzut oka wydają się grubo przesadzone. Wartości prądów na nich podawane to zazwyczaj wartości prądów impulsowych. Ma to znaczenie w samochodach gdzie duże prądy płyną przy ruszaniu. W łajbie lub samolocie prąd o dużej wartości płynie przez regulator cały czas. I tak regulator samochodowy na niewiele się zda w modelu ślizgu bo pomimo że wytrzyma szczytowy prąd 300A czy nawet więcej to po kilku sekundach padnie, ponieważ nie będzie w stanie długotrwale przewodzić prądu o natężeniu 60-70A.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.