Skocz do zawartości

regulator do szczotek 2 kurierunkowy 300A


robraf

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem

 

mam ten regulator

http://cgi.ebay.com/HOBBYWING-300A-ESC-for-1-10-12-18-RC-Car-NEW-XT13115_W0QQitemZ190336894950QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item2c50f687e6

 

i tam jest napisane ze jest na 8,4v a chcialem podlaczyc szczotkowy silnik klasy 600 do niego i pod 12V , wiec sie zastanawiam czy mozna i czy sie spali czy co....

 

bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spali się od razu za duże napięcie. Jak sam napisałeś ma 8,4V i tyle wynosi maksymalne napięcie na wejściu. Poza tym dziwi mnie to ze wtyk jest tamiya, on już się przypala przy 24A przynajmniej mi się tak raz stało na zawodach

no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady...

Są silniki biorące po 100A i więcej, a można też łączyć je równolegle

 

no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30

300Ax8,4V=2520W

2520W<<200000W

Perpetuum mobile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametry regulatorów samochodowych na pierwszy rzut oka wydają się grubo przesadzone. Wartości prądów na nich podawane to zazwyczaj wartości prądów impulsowych. Ma to znaczenie w samochodach gdzie duże prądy płyną przy ruszaniu. W łajbie lub samolocie prąd o dużej wartości płynie przez regulator cały czas. I tak regulator samochodowy na niewiele się zda w modelu ślizgu bo pomimo że wytrzyma szczytowy prąd 300A czy nawet więcej to po kilku sekundach padnie, ponieważ nie będzie w stanie długotrwale przewodzić prądu o natężeniu 60-70A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.