robraf Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 mam problem mam ten regulator http://cgi.ebay.com/HOBBYWING-300A-ESC-for-1-10-12-18-RC-Car-NEW-XT13115_W0QQitemZ190336894950QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item2c50f687e6 i tam jest napisane ze jest na 8,4v a chcialem podlaczyc szczotkowy silnik klasy 600 do niego i pod 12V , wiec sie zastanawiam czy mozna i czy sie spali czy co.... bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam B Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 spali się od razu za duże napięcie. Jak sam napisałeś ma 8,4V i tyle wynosi maksymalne napięcie na wejściu. Poza tym dziwi mnie to ze wtyk jest tamiya, on już się przypala przy 24A przynajmniej mi się tak raz stało na zawodach Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 spali się od razu za duże napięcie. Jak sam napisałeś ma 8,4V i tyle wynosi maksymalne napięcie na wejściu. Poza tym dziwi mnie to ze wtyk jest tamiya, on już się przypala przy 24A przynajmniej mi się tak raz stało na zawodach no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 No to jesteście koledzy w błędzie, ja juz pociągnałem 80 A z Ultry 900 a są mocniejsze silniki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 smiglo 60x30 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :rotfl:Przecież jest napisane, że to jest regulator samochodowy więc jakie śmigło ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 mam podobny tylko ze 200A i nie dziw sie tym parametrom silnik klasy 600 moze na zwarciu w szpilce (impulsie) tyle pobrac :mrgreen: w Polsce mam jeszcze jakiegos Hiteca 560A :wink: podlaczalem do niego normalnie12 volt ale bez beca i rc bylo zasilane malym pakietem 6v dzialalo :lol2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 czyli u siebie tez moge zrobic? niby do samochodu ale ja chce po samochodzie do lodki dac ale zeby ozywic silnik ( zeby świecił ) i dac 12v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 bo na zdrowy rozsądek po co komu regularor do szczotek 300a skoro niema chyba takich silnikow co na 8,4v ciagnely by 300A no bez przesady...Są silniki biorące po 100A i więcej, a można też łączyć je równolegle no widzisz... a mnie dziwi najbardziej te 300a przy 8,4v to chyba silnik 200000w i smiglo 60x30 300Ax8,4V=2520W2520W<<200000W Perpetuum mobile? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 hehe, tak zarzucilem 200000W XD wiedzialem ze ktos bedzie mial co do tego zastrzeżenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nergal Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Parametry regulatorów samochodowych na pierwszy rzut oka wydają się grubo przesadzone. Wartości prądów na nich podawane to zazwyczaj wartości prądów impulsowych. Ma to znaczenie w samochodach gdzie duże prądy płyną przy ruszaniu. W łajbie lub samolocie prąd o dużej wartości płynie przez regulator cały czas. I tak regulator samochodowy na niewiele się zda w modelu ślizgu bo pomimo że wytrzyma szczytowy prąd 300A czy nawet więcej to po kilku sekundach padnie, ponieważ nie będzie w stanie długotrwale przewodzić prądu o natężeniu 60-70A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.